Home Biznes i Ludzie BLACHOTRAPEZ: KONTYNUACJA KONTRAKTU AMBASADORSKIEGO Z KAMILEM GLIKIEM I NOWA KAMPANIA WIZERUNKOWA
BLACHOTRAPEZ: KONTYNUACJA KONTRAKTU AMBASADORSKIEGO Z KAMILEM GLIKIEM I NOWA KAMPANIA WIZERUNKOWA
0

BLACHOTRAPEZ: KONTYNUACJA KONTRAKTU AMBASADORSKIEGO Z KAMILEM GLIKIEM I NOWA KAMPANIA WIZERUNKOWA

0
0

Dzięki nowej umowie Kamil Glik został oficjalnym ambasadorem Blachotrapezu do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku.

Reprezentant Polski, a jednocześnie podstawowy obrońca AS Monaco będzie popularyzował wizerunek polskiego producenta uczestnicząc w działaniach promocyjnych i akcjach marketingowych. Piłkarz będzie twarzą marki m.in. w spotach telewizyjnych, reklamach prasowych i kampanii internetowej. Pierwsze spoty z udziałem Kamila Glika zostaną wyemitowane na antenie TVP już w trakcie najbliższych spotkań towarzyskich Reprezentacji Polski (23 marca z Nigerią i 27 marca z Koreą Południową).

W tym samym czasie rozpocznie się szeroka kampania zasięgowa, m.in. w portalu Interia, radiu RMF FM i RMF MAXXX oraz własnych kanałach marki. Na stadionach, gdzie polska reprezentacja rozegra cztery najbliższe mecze towarzyskie powstaną specjalne przystadionowe strefy kibica sygnowane marką Blachotrapez. To tutaj kibice będą mogli spotkać się z zaproszonymi piłkarzami, byłymi reprezentantami Polski oraz osobami związanymi z polskim sportem i kadrą narodową. Nie zabraknie konkursów, a unikalne materiały video i zdjęcia ze stref kibica będą na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.

Sięgamy po najwyższe cele, a sport pozwala nam je w pełni realizować. Tak jak polska reprezentacja buduje kolejnymi sukcesami swoją pozycję w światowym futbolu, tak my coraz skuteczniej konkurujemy na europejskim rynku pokryć dachowych. Już teraz oferujemy nasze produkty nie tylko w Polsce, ale także w innych państwach różnych kontynentów i dalej chcemy się rozwijać – mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez. – Osobiście niezwykle cieszy mnie kontynuacja współpracy z Kamilem Glikiem, który bardzo dobrze rozumie strategię naszej marki i kieruje się w życiu i na boisku takimi samymi wartościami jak my. Mamy do niego pełne zaufanie i czujemy jego silne wsparcie – dodaje.

Zadowolenia z kontynuacji współpracy nie ukrywał także sam zawodnik: – Jeśli dobrze czujesz się w zgranej drużynie, to chcesz zostać w niej jak najdłużej. Tak mogę określić relacje z Blachotrapezem oraz nasze wspólne działania podjęte na przestrzeni ostatnich lat. Bardzo cenię sobie zaufanie jakim mnie ponownie obdarzono, a to więcej mówi o relacjach niż wzniosłe słowa – powiedział po podpisaniu nowej umowy Kamil Glik, jeden z kluczowych zawodników reprezentacji Polski, obrońca AS Monaco.

Sponsoring polskiego sportu to cześć długofalowej strategii marketingowej polskiego producenta pokryć dachowych. Blachotrapez jest także Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz partnerem portalu LaczyNasPilka.pl. Umowa z PZPN trwa od lutego 2017 r. i obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze w 2022 r.

(fot. Mateusz Małek, Blachotrapez)

open