Home Biznes i Ludzie MARIUSZ FIJAŁKOWSKI SZEFEM SPRZEDAŻY KRAJOWEJ PORTA
MARIUSZ FIJAŁKOWSKI SZEFEM SPRZEDAŻY KRAJOWEJ PORTA
0

MARIUSZ FIJAŁKOWSKI SZEFEM SPRZEDAŻY KRAJOWEJ PORTA

0
0

Mariusz Fijałkowski, dotychczasowy Szef Nadzoru Inwestycji (SNI) centralnej Polski, awansował na nowo utworzone stanowisko Szefa Sprzedaży Krajowej w Porta KMI Poland. 

Mariusz Fijałkowski będzie teraz odpowiedzialny za pracę zespołu Szefów Nadzoru Inwestycji (SNI) oraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży (RKS) w całej Polsce.

Mariusz Fijałkowski w firmie Porta jest już od blisko 20 lat. Zaczynał jako pierwszy Regionalny Przedstawiciel Handlowy Porta (ówczesny region Warszawa), następnie w 2005 r. został Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, także w regionie Warszawa. Kilka lat później w 2013 r. zarząd Porta zaproponował mu stanowisko Szefa Nadzoru Inwestycji. Kolejnym etapem na zawodowej ścieżce jest obecny awans na Szefa Sprzedaży Krajowej.

Mariusz Fijałkowski dał się poznać jako sprawny menedżer, doskonale rozumiejący nie tylko naszą branżę, ale też potrzeby klientów. Przez lata wspierał rozwój firmy realizując kolejne, coraz bardziej odpowiedzialne zadania. Nie mieliśmy wątpliwości, że Mariusz jest odpowiednią osobą na nowo utworzone wysokie stanowisko w pionie sprzedaży. Życzymy mu powodzenia w nowej roli – komentuje Łukasz Luto, wiceprezes zarządu Porta KMI Poland.


Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W pięciu nowoczesnych zakładach produkcyjnych: w Bolszewie, dwóch zakładach w Ełku, w Suwałkach oraz w rumuńskim Aradzie produkuje co miesiąc ponad 85 tys. drzwi wewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych i technicznych oraz ponad 70 tys. ościeżnic. W ramach przyjętej w 2015 r. nowej strategii biznesowej firma działa zgodnie z ideą biznesu otwartego, inicjując dialog, współpracę, rozwój i przyczyniające się do niego zmiany. Porta prowadzi działalność od 1992 r. i obecnie zatrudnia ponad 1800 osób. W 2016 r. jej przychody sięgnęły 365 mln zł. Wytwarzane przez Porta drzwi są sprzedawane na rynkach całego świata, tylko w Polsce co miesiąc wybiera je do swoich domów i mieszkań ponad 20 000 klientów.

open