Home Firmy ZMIENIAMY SIĘ DLA NASZYCH KLIENTÓW Z CEMEX GO
ZMIENIAMY SIĘ DLA NASZYCH KLIENTÓW Z CEMEX  GO
0

ZMIENIAMY SIĘ DLA NASZYCH KLIENTÓW Z CEMEX GO

0
0

System składania i realizacji zamówień na produkty CEMEX w Polsce zostanie wkrótce zrewolucjonizowany. Juan Carlos Herrera Prezes Zarządu CEMEX Polska Sp. z o.o.

Builder: Czym dokładnie jest CEMEX Go?

Juan Carlos Herrera: System składania i realizacji zamówień na produkty CEMEX w Polsce zostanie wkrótce zrewolucjonizowany. Planujemy wdrożenie nowej zintegrowanej platformy cyfrowej CEMEX Go, która pozwoli istotnie ułatwić proces realizacji i składania zamówień z wykorzystaniem najnowszych technologii. Dotychczas platforma była obecna w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Francji. Teraz przyszedł czas na Polskę oraz polskich kontrahentów współpracujących z CEMEX Polska, którzy już niedługo jeszcze łatwiej i szybciej będą mogli złożyć zamówienie na produkty CEMEX. Platforma CEMEX Go to pierwsza w swoim rodzaju zintegrowana platforma cyfrowa w naszej branży. Umożliwia ona klientom większą kontrolę nad procesem zamówień produktów z oferty CEMEX, co pozwala zwiększyć wydajność prowadzonej działalności i podejmować lepsze decyzje biznesowe. Z rozwiązania można korzystać na wielu urządzeniach, w tym urządzeniach mobilnych, jak laptop, smartfon, tablet czy smartwatch. CEMEX Go pozwala płynnie przejść przez proces zamówienia, śledzić na żywo dostawy oraz zarządzać fakturami i płatnościami za złożone zamówienia. CEMEX Go wykorzystuje najnowsze osiągnięcia z zakresu technologii cyfrowych. Jest to ważny krok CEMEX w kierunku wprowadzenia branży materiałów budowlanych w erę biznesu cyfrowego. W stworzenie platformy zaangażował się sztab profesjonalistów z CEMEX Polska. Dzięki ich ciężkiej pracy możemy zapewniać naszym klientom jeszcze lepszą obsługę, dając świadectwo ciągłego zorientowania na klienta, koncentracji na innowacjach i usprawniania zarządzania naszą firmą.

Builder: Czy może nam Pan przybliżyć, jakie funkcjonalności oferuje CEMEX Go?

Juan Carlos Herrera: Dzięki platformie klienci mogą skorzystać m.in. z funkcji „Przygotowanie do zakupu”, która pozwala sprawdzić szczegóły umowy, zarządzać miejscami dostaw w czasie rzeczywistym, wskazując dodatkowo dokładne lokalizacje. Platforma umożliwia filtrowanie umów, uzyskiwanie informacji o wolumenach, produktach, cenach czy warunkach płatności. Integracja zamówień pozwala na bieżąco aktualizować dane w systemie CEMEX, co usprawnia składanie i realizację przyszłych zamówień. Dzięki temu nasi klienci będą mogli przejść przez cały proces zamówienia jeszcze szybciej i sprawniej, oszczędzając czas na inne prace związane z prowadzeniem firmy. Przy składaniu zamówienia nasi klienci mają do dyspozycji Katalog Zamówień i Produktów, gdzie wybierają rodzaj towaru, preferowany sposób dostawy, datę realizacji zamówienia, częstotliwość dostaw oraz inne informacje pozwalające zrealizować bieżące potrzeby klienta. Dzięki możliwości składania zamówienia przez urządzenia mobilne klient będzie mógł złożyć je, nawet będąc na budowie. CEMEX Go umożliwia również śledzenie statusu zamówień i dostaw za pośrednictwem urządzeń z dostępem do internetu. Dzięki tej funkcji klient będzie mógł na bieżąco śledzić swoją dostawę, tempo rozładunku, a nawet monitorować przestoje pojazdów. Daje to dużą przejrzystość i kontrolę nad zamówieniami. Już w przeciągu kilku minut od złożenia zamówienia klient otrzyma potwierdzenie o jego realizacji, na bieżąco będzie również dostawał powiadomienia o zmianie statusu zamówienia. CEMEX Go daje także możliwość dokonywania zmian w złożonych już zamówieniach, dotyczących np. ilości zamówionego produktu czy wstrzymywania lub wznawiania realizacji zamówienia. W tym celu wystarczy jedno kliknięcie. Ostatnim elementem są Faktury i Płatności, gdzie nasi klienci otrzymają kompleksową informację o limitach kredytowych oraz saldzie rozliczeń w czasie rzeczywistym, poszerzoną o zestawienie wszystkich faktur i związanych z nimi dokumentów. Pozwoli to na zmniejszenie obciążenia kwestiami administracyjnymi, ponieważ wszystkie niezbędne dokumenty będą znajdowały się od teraz na platformie.

Builder: Co zyskają klienci korzystając z CEMEX Go?

Juan Carlos Herrera: Wykorzystanie CEMEX Go przez naszych klientów niesie ze sobą szereg korzyści. Po pierwsze mogą oni zwiększyć swoją produktywność, korzystając z platformy w dowolnym czasie i miejscu. Bieżący podgląd umów, składanie zamówień, śledzenie dostaw oraz dokonywanie płatności sprawiają, że klienci mogą zmniejszyć swoje obciążenie administracyjne, zyskując tym samym czas na skoncentrowanie się na istotniejszych sprawach biznesowych. Co więcej, CEMEX Go umożliwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych dzięki zapewnieniu w czasie rzeczywistym szczegółowych informacji niezbędnych do prowadzenia efektywnej działalności. Dzięki nowej platformie klienci bezpośrednio zarządzają kontem CEMEX Go. Daje im to pełną przejrzystość realizowanych transakcji i procesów, przez co zyskują również większą kontrolę nad swoją działalnością. Z platformy CEMEX Go korzysta już ponad 15 000 zadowolonych klientów grupy CEMEX na świecie. W CEMEX Go cenią przede wszystkim szybkość nawiązywania kontaktu z CEMEX, możliwość bieżącego monitorowania dostaw oraz statusu realizacji zamówienia. Zasięg platformy będzie się systematycznie zwiększał, obejmując kolejne kontynenty i kraje, a do końca 2018 roku CEMEX Go powinno obsługiwać już ponad 45 000 klientów na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, w tym również w Polsce. Dzięki opiniom naszych klientów CEMEX Go stale się rozwija, zwiększana jest użyteczność platformy, pozwalająca na coraz bardziej spersonalizowane dane i usługi. Klienci cenią sobie możliwość cyfrowej interakcji z CEMEX, która wyznacza nowy standard i podnosi jakość obsługi klienta.

Builder: Skąd wziął się pomysł na wprowadzenie CEMEX Go?

Juan Carlos Herrera: CEMEX Go powstał w wyniku rozmów z ponad trzema tysiącami klientów na całym świecie, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, jak poprawić proces obsługi. Otrzymaliśmy informacje o najbardziej wymagających aspektach naszej działalności, oferując rozwiązania zwiększające sprawność i skuteczność obsługi, a także ułatwiające codzienną pracę klientów. Cyfrowa platforma CEMEX Go została zaprojektowana w naszych strukturach od podstaw dzięki wsłuchiwaniu się w głosy naszych klientów i profesjonalistów z całego świata. Dla nich przekształcamy oraz ulepszamy nasze procesy i praktyki handlowe, by zapewnić najwyższą jakość obsługi. Od teraz nasi kontrahenci mogą komunikować się z nami z dowolnego miejsca na świecie, według własnego harmonogramu, w czasie rzeczywistym. Jako światowy lider w branży budowlanej działamy na rzecz sukcesu naszych klientów, starając się być liderem technologii cyfrowej w branży, by budować lepszą przyszłość. Platforma powstała przy wsparciu długoletnich partnerów CEMEX – IBM oraz Neoris. To z ich fachowej wiedzy i doświadczenia czerpiemy inspirację do zapewniania doskonałej obsługi klienta. Najnowocześniejsze usługi IT i innowacyjne technologie pozwolą nam tworzyć przełomowe rozwiązania, zwiększając wartość współpracy i czyniąc ją łatwiejszą, bardziej przyjazną, a także jedyną w swoim rodzaju dzięki połączeniu biznesu ze zintegrowanymi narzędziami cyfrowymi.

 

open