Home News MARKA KLIENTOCENTRYCZNA
MARKA KLIENTOCENTRYCZNA
0

MARKA KLIENTOCENTRYCZNA

0
0

WIŚNIOWSKI już od 30 lat realizuje wizję marki klientocentrycznej, która nie tylko produkuje, ale również spełnia marzenia; nie tylko dostarcza, ale także wspiera klientów w ich dążeniach i planach. Z wielką dumą przyjęliśmy nominacje, a później nagrody TopBuilder 2019 w kategoriach, które skupiają się właśnie na ocenianiu produktów zweryfikowanych przez klientów, a tak

że tych, które dopiero rozpoczęły swoje rynkowe życie.

Co tak naprawdę interesuje klientów? Czego szukają na rynku? Nie są to bynajmniej trywialne pytania, choć początkowo mogą tak zabrzmieć. Odpowiedzi na nie są fundamentem wszelkich działań biznesowych, a najprostszą z nich jest ta, że klienci z pewnością oczekują możliwości zakupu sprawdzonych produktów i ekscytacji z premiery nowych rozwiązań. To jedne z najważniejszych czynników zakupowych, dlatego wskazanie na Nowości Roku i Produkt Zweryfikowany Rynkowo daje konsumentom jasną informację: który produkt był w ubiegłym roku rynkowym hitem i na jakie premiery zwrócić uwagę w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Wprowadzanie na rynek nowości jest kwintesencją biznesu. Chodzi w nim przecież o innowacyjność, poszukiwanie nowych dróg oraz tworzenie rozwiązań, które pozwalają nam żyć bezpieczniej i bardziej komfortowo. Nie dziwi więc, że to właśnie premiery są dla klientów najbardziej emocjonującymi chwilami każdego roku.

Inauguracja nowych produktów

W czasach globalizacji i szybkiego rozwoju technologicznego trudno zaskoczyć konsumentów czymś rewolucyjnym. Istnieje jednak droga, która bez względu na czas oraz miejsce będzie właściwym wyborem w tworzeniu nowych produktów: skupienie się na funkcjonalności i komforcie. Trzy nowości z logo WIŚNIOWSKI, które w ostatnim czasie miały swoje rynkowe premiery, dowodzą, że jest to właściwy sposób myślenia. RenoSystem, napęd MOTO i brama TRAFFIC, które zdobyły tytuł NOWOŚCI ROKU 2019, dowodzą jeszcze jednego. O wiele łatwiej wprowadzać na rynek zupełnie nieznany produkt, gdy klienci ufają marce, jaka za nim stoi. Marka WIŚNIOWSKI odczuła to przy ubiegłorocznej premierze RenoSystem, który z miejsca zyskał popularność wśród klientów planujących renowację swoich budynków. – Rynkowa nowość teoretycznie zawsze rusza od zera i musi zapracować na swoją popularność oraz renomę. Produkty WIŚNIOWSKI mają nieco prościej, bo już na samym początku otrzymują znaczny kredyt zaufania, który – jak dowodzą wyniki sprzedażowe – w całości spłacamy – mówi Marcin Strzelec, Menedżer Zarządzający Grupą Produktową Bramy Garażowe i Przemysłowe, Automatyka i Technologie Inteligentne. – Mamy naprawdę pokaźny kapitał w postaci zaufania naszych klientów. I choć z jednej strony jest to dla nas olbrzymia nobilitacja, stawia nas równocześnie przed wielkim wyzwaniem spełniania wysokich oczekiwań konsumentów. To olbrzymia odpowiedzialność – dodaje. Podobny start na rynku będą miały dwa kolejne produkty WIŚNIOWSKI, które jeszcze przed premierą zostały dostrzeżone przez Kapitułę konkursu TopBuilder 2019.

Owoc współpracy

Napęd MOTO jest nie tylko produktem – to również symbol zmiany sposobu działania w branży produktów dla domu. MOTO jest owocem współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy – światowego lidera w dziedzinie rozwiązań inteligentnego sterowania i automatyki. – Po sukcesie naszego poprzedniego projektu, napędu METRO, który okazał się rynkowym hitem, wprowadzamy produkt, który wypełnia niszę automatyki do bram garażowych w ekonomicznych cenach – mówi Wiesław Noga, Menedżer Produktów Automatyka WIŚNIOWSKI. – Cieszy nas, że jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom dwa wysokiej klasy napędy w różnych przedziałach cenowych. Produkty te są w całości produkowane w Europie, co jest gwarancją długiej i bezawaryjnej pracy – podkreśla. Wiesław Noga odbierał nagrodę TopBuilder 2019 dla napędu MOTO wraz z Piotrem Bębenistą – przedstawicielem marki Somfy. To symboliczne podkreślenie istoty wymiany wiedzy oraz doświadczeń na nowoczesnym rynku. – W trakcie tworzenia napędu METRO i później MOTO uzupełnialiśmy się. Somfy wniosło wiedzę o tworzeniu najlepszych rozwiązań automatyki domowej i budynkowej, WIŚNIOWSKI natomiast podzielił się doświadczeniem przy produkcji bram garażowych. Obie firmy doskonale znają oczekiwania swoich klientów i wiedzą, co jest dla nich najważniejsze. Rozpoczęliśmy więc współpracę, by stworzyć dwa produkty dla różnych odbiorców, ale w tej samej idealnie dopracowanej formie – przekonuje Piotr Bębenista, Key Account Manager Somfy Polska.

Wybór oszczędnych

Wśród wyróżnionych nowości znalazło się również miejsce dla produktu o nieco innym przeznaczeniu. Brama składana TRAFFIC to rozwiązanie dedykowane dla przemysłu, budownictwa i każdej branży, która wymaga szybkiego działania oraz gwarancji niezawodności produktów odpowiedzialnych za kontrolę dostępu.Brama TRAFFIC jest ekonomiczną wersją bramy V-KING, której zalety wykorzystują porty morskie (m.in. w estońskim Tallinie czy w duńskim Aarhus), a także lotniska i firmy przemysłowe. – Wprowadzenie na rynek bramy V-KING spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem. Na europejskim rynku brakowało tak zaawansowanego rozwiązania umożliwiającego kontrolę dostępu do zamkniętych części firm i portów. TRAFFIC zachowuje tę uniwersalność, stając się bardziej dostępną dla mniejszych obiektów i przedsiębiorstw – mówi Krystian Teresiński, Menedżer Produktu Ogrodzenia Przemysłowe marki WIŚNIOWSKI. – Brama znajdzie zastosowanie w kontroli dostępu do zamkniętych osiedli, parkingów strzeżonych, centrów dystrybucji. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie szybka i niezawodna praca oraz bezpieczeństwo są priorytetem. Zauważyliśmy zapotrzebowanie na ten typ bram wjazdowych, któr

e dodatkowo potwierdziła Kapituła konkursu. Jej premiera to bardzo ważny moment w jubileuszowym roku 30-lecia założenia naszej marki – tłumaczy.

Solidność i ponadczasowość

Trzy statuetki za nowości roku są sukcesem, ale równocześnie początkiem walki o jeszcze większe uznanie na rynku. Drogę tę przebył już inny produkt marki WIŚNIOWSKI, który w tegorocznej edycji TopBuilder został nagrodzony w kategorii Produkt Zweryfikowany Rynkowo. Brama UniTherm jest obecna w sprzedaży już od kilku lat i wciąż przyciąga eleganckim, ponadczasowym designem oraz nowoczesnymi rozwiązaniami. – Otrzymanie takiej nagrody po kilku latach obecności na rynku to dowód, że WIŚNIOWSKI nie tworzy produktów na jeden sezon. Chcemy, by nasi klienci mogli przez długie lata cieszyć się najlepszym wzornictwem, komfortem użytkowania i bezpieczeństwem – mówi Marcin Strzelec. – To wyróżnienie jest również dowodem na to, że Europejczycy coraz większą wagę przywiązują do oszczędności energetycznej i ekologii. Jedną z największych zalet bramy UniTherm jest jej termoizolacja, którą produkt zawdzięcza autorskiemu projektowi panelu Innovo o grubości 60 mm, będącego najważniejszym elementem bramy – tłumaczy.
Zaufanie klientów – najcenniejszy kapitał Budowa zaufania do marki i produktów to niekończący się proces. Jedno uchybienie może zburzyć wysiłek wielu lat i skazać firmę na powolne odbudowywanie utraconej więzi. Nie da się tego osiągnąć, jeśli firma skupia się jedynie na produkowaniu oraz dostarczaniu. Im bliżej klientów firma może się znaleźć, tym lepiej rozumie ich potrzeby. Dzięki temu tworzy produkty, które są rzeczywiście potrzebne i odpowiadają na realne oczekiwania odbiorców.

open