1. Home
  2. Biznes i Ludzie
  3. Ludzie
  4. KIEDY 2+2 DAJE WIĘCEJ NIŻ 4
KIEDY 2+2 DAJE WIĘCEJ NIŻ 4
0

KIEDY 2+2 DAJE WIĘCEJ NIŻ 4

0

Misją firmy Wiśniowski jest łączenie bezpieczeństwa oraz komfortu, a także dostarczanie klientom najnowocześniejszych rozwiązań. Dbałość o ciekawy design przy wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów to cel, jaki przyświeca działalności firmy od ponad 25 lat. Jako lider branży skupia wokół siebie najlepszych z najlepszych. Dlatego podjęto decyzję o realizacji projektu razem z firmą Somfy, aby wspólnie stworzyć nowy flagowy produkt – napęd METRO.

Z Marcinem Strzelec, Menedżerem Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka WIŚNIOWSKI rozmawiała Adriana Łączyńska.

Adriana Łączyńska: Zacznijmy od początku. Czym zaowocowała współpraca firm Wiśniowski i Somfy?
Marcin Strzelec: Z przyjemnością muszę powiedzieć, że synergia tych dwóch uzupełniających się przedsiębiorstw przyniosła świetny rezultat. Mówiąc krótko – w napędzie do bram garażowych METRO udało się nam połączyć najlepsze pomysły polskich i francuskich inżynierów projektantów. Uzyskaliśmy zupełnie nową jakość produktu, bazując na całkiem niezależnych doświadczeniach nabytych przy pracy nad poprzednimi modelami napędów. Przede wszystkim połączyła nas wspólna wizja i filozofia, co zdecydowanie ułatwia współpracę, zwłaszcza w zespołach międzynarodowych. Somfy, tak samo jak Wiśniowski, dąży do ciągłego doskonalenia swoich produktów. Współpraca z ludźmi, którzy potrafią stawiać sobie duże wyzwania i podejmować je, to prawdziwa przyjemność.

CZYTAJ DALEJ >>

PS