„WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” („WODA INTELIGENCJA PRZYJEMNOŚĆ”). To motto GROHE na targach ISH 2017. Jest ono wyrazem inteligentnych rozwiązań, które opierają się na obietnicy płynącej z hasła „Pure Freude an Wasser” („Czysta przyjemność wody”).
Jego odzwierciedleniem był plan tegorocznego stoiska GROHE. Targi ISH odbyły się ponownie w Forum Messe Frankfurt, imponującym, przeszklonym budynku w kształcie elipsy. Na stoisku można było zwiedzić świat produktów GROHE, uczestniczyć w imponujących prezentacjach i podziwiać efektywną aranżację. Poszczególne obszary stoiska, ułożone w promienisty wzór, prezentowały unikatowe produkty GROHE. Wiele z nich zostało pokazanych po raz pierwszy.
Spragnieni orzeźwienia goście przybywający do lobby skąpanego w świetle budynku Forum, trafili w odpowiednie miejsce. Zimna woda – gazowana lub niegazowana – i świeżo parzona herbata były podawane w dwóch bufetach Aqua Bars, wyposażonych w systemy wodne GROHE Blue i GROHE Red. Po wejściu do stoiska, którego poszczególne sekcje zostały ułożone promieniowo, uwagę przyciągała z pewnością, zlokalizowana na pierwszym planie specjalna wystawa wszystkich nowych produktów marki GROHE, ukryta za kurtyną wodną, pojawiającą się i znikającą w regularnych odstępach czasu. Ten multimedialny spektakl podkreślały ogromne ekrany projekcyjne.
Goście odwiedzający stoisko GROHE mogli zobaczyć wiele ekscytujących innowacji technologicznych. Sekcja łazienek zaprezentowała największą ofertę produktową w całej branży sanitarnej. Jej głównym bohaterem była kolekcja nowych baterii Essence o zróżnicowanych kształtach, kolorach i powłokach. W dziale pryszniców znalazły się nowe projekty i rozwiązania technologiczne. Do specjalnych atrakcji można było zaliczyć nowy luksusowy system prysznicowy AquaSymphony, który zapewnia unikalne przeżycia w niepowtarzalnym, prywatnym spa. Z głośników Bang & Olufsen Celestial, opcjonalnie montowanych na górze, popłynęły dźwięki w jakości hi-fi. Perfekcyjną oprawę muzyczną zapewnił światowej klasy DJ Moguai, którego nowy utwór zatytułowany „Rain” powstał na zlecenie GROHE. Jego premiera odbyła się na targach ISH.
W trakcie tegorocznych targów ISH, GROHE zaprezentowało się jako dostawca kompletnych rozwiązań do łazienek. Oprócz toalety myjącej GROHE Sensia Arena goście mogli zobaczyć zupełnie nową linię produktów – kolekcje ceramiki. Pokazane razem z dopasowanymi bateriami GROHE, wabiły widzów urokiem idealnie urządzonych łazienek. Nowa ceramika łazienkowa została zaprojektowana we współpracy z japońską firmą LIXIL, która również zaznaczyła swoją obecność na stoisku GROHE w postaci głównej atrakcji – koncepcyjnej łazienki, zaprojektowanej przez architekta Shigeru Ban.
Instalatorom z pewnością przypadła do gustu strefa Professional, w której można było znaleźć nowe projekty instalacyjne oraz innowacyjne produkty do użytku w obiektach publicznych i prywatnych.
Żywe kolory nowych baterii Essence Professional wprowadziły gości do salonu kuchennego, gdzie mogli oni wypróbować nowe baterie zlewozmywakowe z funkcją FootControl oraz pozostałe innowacyjne technologie marki GROHE przeznaczone do kuchni. Zwiedzanie umilały pyszne napoje, przygotowane z wody z systemów GROHE Blue i GROHE Red, które serwował zespół obsługujący stoisko GROHE.
Wszyscy zainteresowani jeszcze głębszym zanurzeniem się w świat produktów marki GROHE, mogli to zrobić w specjalnej sekcji kinowej.
Cała wystawa produktów GROHE (FOR.0 A01 w budynku Forum) podkreślała pozycję marki jako lidera na rynku i pokazała jej plany na przyszłość.
GROHE jest wiodącym dostawcą produktów sanitarnych i globalną marką, dedykowaną innowacyjnym rozwiązaniom z obszaru armatury kuchennej i łazienkowej. Od wielu dekad marka GROHE skupia się przede wszystkim na jakości, technologii i odpowiedzialności w dostarczaniu wyjątkowych doznań, zgodnie z hasłem „Pure Freude an Wasser”. Działania marki z zakresu inżynierii, innowacji i wzornictwa są mocno związane z niemiecką tradycją a wszystkie produkty oznaczone są znakiem „Made in Germany”, co dodatkowo zwiększa zaufanie klientów wobec produktów. Wszystkie oferowane sprzęty odzwierciedlają najwyższą jakość inżynierii GROHE, zapewniając zgodność z wysokimi standardami konsekwentnie wyznaczanymi przez markę. W ten sposób GROHE gwarantuje, że ich produkty sprostają najbardziej bezkompromisowym wymaganiom w zakresie jakości wykonania i funkcjonalności. W ciągu ostatnich dziesięciu latach, sukces GROHE został potwierdzony przez ponad 240 nagród z dziedziny projektowania i innowacji, jak również przez obecność marki na czołowych pozycjach w kilku najważniejszych rankingach, jako jedna z „największych firm niemieckich zaangażowanych w zrównoważony rozwój” oraz zdobywając CSR Award rządu federalnego Niemiec w 2017. Liczne znane projekty na całym świecie są wyposażone w produkty GROHE, co świadczy o zaufaniu architektów, projektantów i deweloperów do marki.
Marka GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation, publicznie notowanej spółki na giełdzie w Tokio. LIXIL jest światowym liderem w branży sanitarnej, zarządzającym szeroką gamą znanych marek, takich jak GROHE American Standard i INAX. Jest również wiodącym dostawcą materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz w Japonii mieszkaniowych i materiałów budowlanych.