DR SZCZEPAN GAWŁOWSKI – DEBATA LIDERÓW
Jakość jest zagadnieniem, jakiego nie możemy rozpatrywać jednowątkowo, tylko w zakresie jakości produktów. W branży budowlanej w Polsce jakość produktów wśród kluczowych graczy sektora budowlanego jest obecnie czymś właściwie koniecznym, by na tym rynku się utrzymać.
Laboratoria, badania, atesty, aprobaty, testy, szkolenia… to wszystko jest codziennością każdej dużej firmy produkcyjnej. Różnicą, która może zaważyć na lepszej pozycji rynkowej, czy zbudowaniu przewagi konkurencyjnej jest jakość serwisu. Serwis, czyli sposób dotarcia, porozumienia, czy komunikacji z klientem, jest obecnie w wysoko konkurencyjnych sektorach gospodarki czymś kluczowym.
Profesjonalny serwis to w moim rozumieniu terminowość dostaw, doskonała logistyka zarówno do dystrybucji, ale też na place budów, to dobre opakowanie, ale także dokumentacja produktu. Serwis to także, a może przede wszystkim codzienna opieka nad klientem, pomoc nie tylko w prostych kontaktach sprzedażowych, ale w rozwiązywaniu problemów. Bo właśnie w sposobie, szybkości i pomyśle na rozwiązywanie problemów klientów można zbudować zaufanie klienta. Zaufanie właśnie do jakości!
Dlatego kluczowe dla firmy KREISEL jest budowanie zaufania klientów poprzez jakość doradztwa i profesjonalizm sił sprzedaży.
Dr Szczepan Gawłowski
Prezes Zarządu KREISEL TECHNIKA BUDOWLANA