1. Home
  2. LATO JAKOŚCI
  3. LATO JAKOŚCI – NOWA KAMPANIA PSPS
LATO JAKOŚCI – NOWA KAMPANIA PSPS
0

LATO JAKOŚCI – NOWA KAMPANIA PSPS

0

Na początku czerwca rozpoczęła się nowa kampania informacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS): „STYROPIAN. men – Gwiazdy Termoizolacji”.

Celem szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych jest promocja najpopularniejszego w Polsce materiału do ocieplania budynków – styropianu. Styropian to najczęściej wykorzystywany w budownictwie materiał termoizolacyjny, który służy do ocieplania ścian zewnętrznych, podłóg, fundamentów i dachów płaskich. 60 lat stosowania styropianu potwierdziło jego wysoką skuteczność, trwałość i zachowanie właściwości technicznych. Unikatowe cechy styropianu przybliża nowa kampania informacyjna PSPS: „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”. Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba bronić, ponieważ broni się sam”. Osią kampanii są 3 spoty wideo emitowane w serwisie YouTube. Głównymi bohaterami filmów są wyrenderowane komputerowo postacie o imionach: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy. Styropianowe Gwiazdy w filmowej konwencji opowiadają w nich o swoich cechach i pracy, jaką od lat wykonują w termoizolacji.

PS