Kampania „Żyj z wizją” z udziałem trenera Adama Nawałki zdobyła nagrodę ZŁOTY CHAMP w V edycji konkursu „The Champ Awards” – polskie kampanie sportowe.
Zarówno zgłoszenia do plebiscytu, jak i eliminacje odbywały się drogą internetową. To bardzo obiektywna i demokratyczna forma wyboru, bo właśnie użytkownicy internetu poprzez swoje głosy nominowali kampanię do konkursu. Zwycięzcy zostali wyłonieni przez członków Jury, które składało się z wybitnych postaci związanych ze światem sportu i biznesu. Laureatem w kategorii kampanie reklamowe została firma FAKRO.
Cieszymy się z tej nagrody, ponieważ jest to docenienie pracy całego działu marketingu. Kreatywność, współpraca i zaangażowanie wielu osób przyczyniła się to stworzenia kampanii, która została zauważona i nagrodzona. Co więcej FAKRO od wielu lat jest obecne w marketingu sportowym. Sztandarowym działaniem jest sponsorowanie Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej, które sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, dynamiką i zdrowiem. Postać trenera Adama Nawałki jako Ambasadora marki FAKRO doskonale wpisuje się w promocję naszych produktów – komentuje Sławomir Gawlik, dyrektor marketingu Grupy FAKRO.
Jednym z celów „The Champ Awards” jest wyróżnianie firm, które wspierają rozwój polskiego sportu. W konkursie nagradzane są przedsięwzięcia, kampanie, produkty, marki i osoby upowszechniające kulturę fizyczną i sport. Organizatorem jest agencja marketingu sportowego ABK Sport, a wyróżnienia wręczył Ambasador konkursu, hokeista, olimpijczyk i biznesman, Pan Mariusz Czerkawski.
Zdjęcia: Agencja ABK Sport