GOTOWI NA NOWOCZESNOŚĆ
Salon Okawi WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji to nowość nie tylko na mapie Warszawy, ale też całej branży budowlanej. Innowacyjność w połączeniu z kameralną aurą tego miejsca, które imponuje możliwościami personalizacji produktu, wynosi doświadczenie procesu zakupowego na zupełnie inny, niespotykany dotąd poziom.
Przestrzeń kreacji
W ramach salonu Okawi funkcjonuje WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji. Oba te elementy działają komplementarnie, składając się na wyjątkowość miejsca, w którym klient ma być nie tyle gościem, co również – w pewnym sensie – gospodarzem. Salon oferuje bowiem możliwość wejścia do środka nawet po godzinach pracy personelu. Dzięki inteligentnej kontroli dostępu sterowanej z poziomu aplikacji w smartfonie klient będzie mógł o dowolnej porze zobaczyć najlepsze, specjalnie wyselekcjonowane produkty, zwykle kilka najbardziej trendowych modeli.
Właściciele salonu chcą w ten sposób pokazać to, co ma sygnować ich ofertę, ale również to, co może stać się wiodącym produktem w przyszłości. Sondowanie gustów wpisuje się w charakter salonu, dzięki czemu jego oferta zaspokoi nawet najbardziej wymagające gusta. To swego rodzaju showroom, wybieg modowy, gdzie klient staje się obserwatorem, ale też kreatorem.
Segment premium
Salon Okawi i WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji mieści się w podwarszawskim Wierzbinie i jest pierwszym tego typu punktem sprzedażowym w Polsce. W ofercie znajdują się drzwi, stolarka okienna PVC oraz stolarka aluminiowa, na czele z drzwiami przesuwnymi, rozwiązaniami HS, także w wersji zautomatyzowanej. W dniu otwarcia zaprezentowano kilka wyjątkowych modeli, również z edycji limitowanych, jak np. otwierane zdalnie, za pomocą aplikacji, drzwi Bianconero z podświetleniem LED i czytnikiem linii papilarnych czy drzwi w charakterystycznym wzorze 3D ze złotymi akcentami.
Zadaniem salonu, prócz ekspozycji, będzie również możliwość poprowadzenia klienta przez cały proces zakupowy: od doradztwa i wyboru produktu, przez wycenę i ekspertyzę techniczną, aż po finalny etap montażu. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych, jak i biur projektowych, architektonicznych czy firm deweloperskich, które w salonie Okawi i WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji będą miały okazję zapoznać się z produktami premierowymi.
W drodze do nowoczesności
Na sieć klientów firmy Wikęd składa się około 1700 punktów handlowych, a także około 200 salonów partnerskich, które przystąpiły do programu Leader, gdzie największy akcent stanowi ekspozycja – jej ilość, jakość, ale też wiedza merytoryczna personelu, w tym znajomość nowinek technologicznych. Powstanie salonu Okawi należy zatem rozumieć jako rozpoczęty już wiele lat temu naturalny proces rozwoju, wyczuwania trendów branżowych, ale też przełomowy krok w walce o utrzymanie pozycji rynkowej.
Innowacyjność, nowe sposoby kreowania produktu, uświadamiania klienta, angażowania w proces personalizacji – salon Okawi to zupełnie inny sposób doświadczenia mocno technicznej, a przez to surowej branży okien i drzwi, stanowiący na jej tle wyjątkowo jasny punkt.
MARCIN WIŚNIEWSKI, Prezes Zarządu, Wikęd
Salon Okawi WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji to dalszy krok w rozwoju naszej sieci sprzedaży. To odpowiedź na zauważalny trend indywidualnego podejścia do zakupu drzwi. Jeśli pomysł ze wzorcowym salonem premium się sprawdzi, niewykluczone, że podobne salony powstaną przy innych polskich aglomeracjach. Wierzymy, że ten pilotażowy salon stanie się bardzo istotnym, silnym kanałem sprzedaży naszych produktów w przyszłości.
MATEUSZ MAZUREK, Dyrektor Operacyjny, Okawi
Jako marka Okawi stworzyliśmy pierwszy w Polsce salon partnerski WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji, salon wzorcowy. Adresatem naszej oferty jest świadomy i wymagający klient. Taki, który oczekuje obsługi na najwyższym poziomie. Zależy nam, aby po przekroczeniu progu salonu poczuł on, że znajduje się we właściwym miejscu. Koncentrujemy się na jak najgłębszym poznaniu jego potrzeb.
ADAM KAWELCZYK, Dyrektor Handlowy, Wikęd
WIKĘD Sky Przestrzeń kreacji jest miejscem, w którym chcemy pokazać naszą ofertę w nowym wydaniu, w sposób ekskluzywny. Taki sposób ekspozycji, ta szczególna ścieżka personalizacji w otoczeniu ścian ekspozycyjnych oraz innowacyjnych narzędzi, wprowadza naszą branżę w segment sprzedaży premium.