14 września na Stadionie Narodowym PGE Narodowy w Warszawie odbyło się spotkanie reprezentantów firm i mediów zajmujących się branżą nieruchomości z przedstawicielami firmy Essity, lidera w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny pod marką Tork.
Spotkanie było poświęcone nowym produktom i rewolucyjnym rozwiązaniom w utrzymaniu czystości obiektów o dużym natężeniu ruchu. Gospodarzami spotkania były Wioletta Broda, Senior Product Manager i Ewelina Bagińska, Key Account Manager.
Wioletta Broda przedstawiła gościom nowoczesne rozwiązanie do wycierania rąk – Tork PeakServe®, system niekończących się ręczników, idealnie sprawdzający się w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Marka Tork połączyła ręczniki w roli o wysokiej wydajności z ręcznikami składanymi, które można łatwiej uzupełniać tworząc rewolucyjną hybrydę. Nowy produkt łączy nieosiągalną dotychczas wydajność z unikalnym sposobem dozowania ręczników. Tork PeakServe® przeznaczony jest głównie do miejsc o dużym natężeniu ruchu. Sprawdzi się np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, gdzie łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie obiektem.
W drugiej części spotkania goście mieli okazję bliżej poznać Tork EasyCube™. O najnowszej aplikacji internetowej, która ułatwia ekipom sprzątającym wykonywanie swoich działań opowiadała Ewelina Bagińska. Tork EasyCube™ to usługa w chmurze, która zbiera dane z poszczególnych urządzeń i przekazuje personelowi sprzątającemu aktualne informacje o stopniu zużycia ręcznika, papieru, mydła czy środka dezynfekującego do rąk. System informuje też o liczbie gości korzystających z danego pomieszczenia. W ten sposób powstała nowa filozofia sprzątania, która pozwala uniknąć zbędnej pracy, zapewnia większe zadowolenie klientów i rewolucyjnie zwiększa motywację personelu. Zamiast sztywnego harmonogramu personel sprzątający korzysta z tabletów informujących, gdzie i co wymaga interwencji.