CYFROWE LATO 2020 – GRUPA BUMA
W trakcie trwania pandemii w związku z wprowadzonymi w jej początkowej fazie ograniczeniami, jak również w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów, w dużym stopniu Grupa BUMA przeniosła proces obsługi klienta do sieci.
AGNIESZKA ZAWADZKA
Członek Zarządu Grupy BUMA
W ciągu ostatnich miesięcy cyfryzacja stała się bardzo gorącym tematem w branży deweloperskiej. W trakcie trwania pandemii w związku z wprowadzonymi w jej początkowej fazie ograniczeniami, jak również w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów, w dużym stopniu Grupa BUMA przeniosła proces obsługi klienta do sieci. Przede wszystkim uruchomiła narzędzia dające możliwość odbywania spotkań za pomocą wideokonferencji. Niezwykle cenna w tej sytuacji stała się bardzo realistyczna makieta 3D naszej nowej inwestycji mieszkaniowej. Dopracowana z dbałością o detal, pozwala klientom zobaczyć na własne oczy, jak będą wyglądały nie tylko budynki, ale również zagospodarowanie terenu osiedla czy widok z okna. Również rzuty 3D i wirtualne spacery po mieszkaniach lub biurach okazały się w tym czasie szczególnie pomocne. Grupa BUMA umożliwiła również swoim klientom możliwość rezerwacji mieszkań online bez konieczności wychodzenia z domu. Dla wszystkich naszych inwestycji, zarówno biurowych, jak i mieszkaniowych, przygotowujemy wirtualne spacery, a także filmy pozwalające w jak najlepszy sposób zaprezentować klientom ofertę Grupy BUMA w sytuacji, kiedy nie mamy możliwości bezpośredniego spotkania.