III Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych 50 prelegentów i panelistów z Polski i zagranicy, 6 paneli tematycznych, 300 uczestników, dwa dni w 100% poświęcone przedsiębiorczości rodzinnej. Na III Międzynarodowym Kongresie Firm Rodzinnych „Między tradycją _A INNOWACJĄ” (Poznań, 18-19 kwietnia 2016) o strategii rozwoju swoich rodzinnych przedsiębiorstw opowiedzą założyciele oraz przedstawiciele młodego pokolenia. Zachowując wartości rodzinne i firmowe, szukają innowacji: produktowych, technologicznych, organizacyjnych czy marketingowych. Patronat medialny nad Kongresem objął miesięcznik Builder.
Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych od kilku lat gromadzi przedstawicieli rodzinnych biznesów. W tym roku wśród prelegentów m.in. Zbigniew Inglot (INGLOT), Solange Olszewska (Solaris Bus & Coach), Sofie Winkhaus (WINKHAUS), Jacek i Andrzej Santorscy (Grupa Values_), Izabella Wałkowska (Plastwil) czy Ryszard i Eryk Wtorkowscy (LUG Light Factory). Obok głosów przedsiębiorców uczestnicy usłyszą również głosy ekspertów zarządzania strategicznego w firmach rodzinnych: dr Adrianny Lewandowskiej, prof. Petera Maya czy Lothara Kuhlsa.
Podczas Kongresu uczestnicy dowiedzą się, gdzie szukać innowacji, przekonają się, że warto zaufać sukcesorowi i wdrażać jego nowatorskie pomysły oraz poznają rozwiązania profesjonalizujące rodzinny biznes i rodzinę biznesową! Okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń będzie podczas wystąpień, paneli dyskusyjnych oraz rozmów kuluarowych, a także podczas wieczornego bankietu. W czasie bankietu po raz drugi zostanie przyznana nagroda Firma Rodzinna Roku. Głównym organizatorem konkursu jest Instytut Biznesu Rodzinnego.
Stań się częścią jednego z największych wydarzeń dla firm rodzinnych na świecie!
Zapisz się już dziś! www.kongresfirmrodzinnych.pl
Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych Między tradycją _A INNOWACJĄ
18-19 kwietnia 2016, Poznań
Organizator Kongresu: Instytut Biznesu Rodzinnego
Instytut Biznesu Rodzinnego jest Centrum Wiedzy o firmach rodzinnych. Powstał z inicjatywy dr Adrianny Lewandowskiej, zaangażowanej od wielu lat zarówno naukowo, jak i biznesowo, w tematykę przedsiębiorczości rodzinnej. Celem działania Instytutu Biznesu Rodzinnego jest upowszechnianie wiedzy oraz zwiększanie świadomości społecznej w zakresie istotności problematyki firm rodzinnych, poprzez prowadzenie i publikowanie wyników badań naukowych, rozwój i szerzenie wiedzy oraz wymianę doświadczeń krajowych i zagranicznych.