1. Home
  2. Komentarze
  3. HENRYK SIODMOK – WE WŁAŚCIWYM KIERUNKU
HENRYK SIODMOK – WE WŁAŚCIWYM KIERUNKU
0

HENRYK SIODMOK – WE WŁAŚCIWYM KIERUNKU

0

Dynamiczne zmiany, jakie zaszły na polskim rynku budowlanym, sprawiły, że zarówno firmy, jak i wykonawcy muszą aktywnie podążać za narzuconymi trendami. Kompleksowość, fachowość i nowoczesność to wyzwania zarówno dla firm, takich jak Atlas, jak i dla profesjonalnych wykonawców. Komentarza udzielił dr Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy Atlas.

Ostatnich 25 lat to okres dynamicznie postępujących przeobrażeń, jakie miały miejsce na rynku budowlanym. Jedną z nich jest również wizerunkowa zmiana polskiego fachowca. Obecnie obraz ten systematycznie zmierza w kierunku wyspecjalizowanego profesjonalisty, osoby o odpowiedniej wiedzy i doświadczeniu. Osoby, która budzi zaufanie i jednocześnie jest mistrzem w swoim fachu.

Drugą, wyraźnie zauważalną zmianą jest polityka marketingowa firm, w tym także Atlasa. Jako lider rynku chemii budowlanej w Polsce, który w tym roku świętuje swoje 25-lecie, również ukierunkowaliśmy się mocniej w stronę grupy zawodowej, jaką są wykonawcy. To właśnie fachowcy są głównymi decydentami w kwestii wyboru materiałów stosowanych do budowy czy remontu.

Od 2008 roku Atlas prowadzi kompleksowy program współpracy z profesjonalistami rynku budowlanego. Dla tej grupy stworzony został program lojalnościowy oraz prowadzone są szeroka działalność szkoleniowa i program certyfikacji. Dzięki wykwalifikowanej kadrze fachowcy biorący udział w szkoleniach otrzymują kompleksową wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz możliwość poznania produktów, technologii i systemowych rozwiązań oferowanych przez firmę.

Wspólnie z fachowcami tworzony jest także magazyn „Atlas fachowca” i portal atlasfachowca.pl, które integrują wykonawców wokół najsilniejszej marki budowlanej w Polsce. Bliska współpraca z fachowcami pozwala na aktywne angażowanie ich wiedzy i doświadczenia w procesy walidacji produktów. Korzyści czerpią wszyscy: rynek zyskuje nowe, zaawansowane technologicznie produkty, a Atlas – niezbędną wiedzę pozwalającą stale ulepszać szerokie portfolio produktowe.

Dialog z rynkiem owocuje także systematycznym wprowadzaniem nowych, doskonalszych produktów. Wprowadzone niedawno fugi o najszerszej ofercie kolorystycznej i unikatowych właściwościach czy wysokoelastyczny klej GEOFLEX to najlepszy dowód takiej współpracy. Dbając o wygodę pracy oraz zachowanie najwyższych parametrów produktów, Atlas, jako pierwsza firma w Polsce zastosował także nowe opakowania foliowe.

W ofercie Grupy Atlas znaleźć można najszerszy na rynku asortyment chemii budowlanej. Wśród kilkuset produktów, w tym również złożonych systemów technologicznych, znajdują się kleje do płytek, fugi, hydroizolacje, posadzki i podkłady podłogowe, grunty, zaprawy murarskie i tynkarskie, gładzie i szpachle gipsowe oraz systemy ociepleń. Nasza oferta obejmuje produkty oparte na cemencie, gipsie naturalnym i syntetycznym, na surowcach bitumicznych oraz epoksydowych. Wszystkie produkty tworzone są zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem rynku i oczekiwaniami odbiorców.

Dzięki doskonałej wiedzy, jaką zdobyliśmy w całym okresie działania firmy, możemy śmiało powiedzieć, że to właśnie Atlas i nasze produkty wyznaczają obecnie trendy na rynku – odważnie i skutecznie.

 


Henryk Siodmok
Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów MBA INSEAD w Fontainebleau. W Grupie Atlas od 2006 r. Stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Atlas objął rok później. Wcześniej związany z US Pharmacia sp. z o.o., Carman Polska sp. z o.o., FLiD Drumet S.A. oraz Tenneco Automotive Polska i Bain&Co.

PS