MARIUSZ FERENC – DEBATA LIDERÓW
Jakość ma dwa wymiary: z jednej strony racjonalny, a z drugiej – emocjonalny. Ten pierwszy definiuje jakość jako inwestycję rozłożoną w czasie, dobrze zainwestowane pieniądze, których nie trzeba wydawać ponownie, gdy zmianie ulegają trendy.
Wymiar emocjonalny wiąże się natomiast z takimi pojęciami, jak zachwyt, podziw czy umiejętność reagowania na potrzeby klientów. Wysoką jakość trudno jest osiągnąć, a jeszcze trudniej ją utrzymać. Każda firma buduje przewagę konkurencyjną w oparciu o różne założenia. My postawiliśmy na szeroko rozumianą jakość. 25 lat doświadczenia pozwala naszej firmie wydać opinię, że inwestowanie w jakość zdecydowanie się opłaca. Dzięki takiemu podejściu zbudowaliśmy silną, zdecydowanie najlepiej rozpoznawalną markę, spełniającą oczekiwania klientów, zarówno pod względem dostępności, jak i jakości oferowanych produktów. W branży budowlanej nie może być mowy o oszczędzaniu na jakości, ponieważ szybko przyniosłoby to przykre skutki. W naszej firmie myślenie projakościowe zaczyna się na etapie opracowywania koncepcji produktu i towarzyszy naszym pracownikom na każdym szczeblu jego realizacji – wdrażania, produkcji, promocji czy dystrybucji. Z decydowanie polecam uczynienie z jakości kwestii strategicznej w każdej firmie.
Mariusz Ferenc
Prezes Zarządu POLBRUK