Nowe technologie, a w szczególności internet zmieniają zachowania ludzi. Media społecznościowe wkroczyły jako nowy sposób komunikacji, a e-commerce jako nowy sposób robienia zakupów.
Nawet codzienne zakupy coraz chętniej robimy z wykorzystaniem sieci. Internet pozwala zobaczyć produkt z każdej strony i robi to coraz lepiej. Jednak żadna technologia nie zastąpi bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, a możliwość zobaczenia i sprawdzenia produktu na żywo jest decydująca w podjęciu decyzji zakupowych. Dlatego sposób ekspozycji produktu ma kluczowe znaczenie. Salony sprzedaży przechodzą istną metamorfozę, stając się eleganckimi wnętrzami, w których klient czuje się komfortowo wybierając produkty do swojego domu.
Najwyższej jakości produkty FAKRO powstają w trosce o środowisko i ze szczególną dbałością o estetykę produktu. Wiemy, że klient w dzisiejszych czasach zwraca uwagę nie tylko na parametry techniczne i na cenę, jak było to kilka lat temu. Dzisiaj to suma: parametrów, ceny i walorów estetycznych jest wyznacznikiem produktu – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO. Wiemy również, jak ważna jest prezentacja produktu, dlatego w ostatnim czasie punkty sprzedaży naszych produktów nabierają nowego oblicza.
22 czerwca w galerii wnętrz Domar we Wrocławiu podczas 9 Nocy Designu odbyło się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce salonu stolarki pionowej FAKRO INNOVIEW. Dystrybutorem została firma Tasta, z którą FAKRO współpracuje już od kilku lat w zakresie dodatków do okien.
Firma Tasta znajduje się w Galerii Wnętrz we Wrocławiu, która ma bardzo dobrą lokalizację oraz dogodne godziny otwarcia dla klientów – wyjaśnia Adam Muller, dyrektor sprzedaży krajowej – dodatkowo, galerię odwiedza mnóstwo architektów, którzy są kreatorami wizerunku budynków oraz pomagają wybierać klientom materiały.
W salonie można zobaczyć drzwi podnoszono-przesuwne HST, które idealnie wpisują się w nowy trend w budownictwie – duże przeszklenia. Drzwi HST FAKRO INNOVIEW pomimo swoich gabarytów są niezwykle komfortowe w użytkowaniu. Zastosowano w nich najnowocześniejsze okucia, a każdy szczegół wykończenia drzwi sprawia, że są również wystrojem wnętrza. Dodatkowo w salonie można zobaczyć klasyczne okno uchylno-rozwierne, na której zamontowano chroniącą przed nagrzewaniem markizę.
Na uwagę zasługuje także firma Timber w Cieszynie, której siedziba to dom modelowy o powierzchni około 300m kwadratowych. Klient odwiedzając firmę widzi produkty dokładnie w taki sposób, w jaki będą zastosowane u niego w domu. Na poddaszu domu modelowego zamontowano 18 różnych typów okien dachowych FAKRO, można również zobaczyć wiele modeli schodów strychowych. Wnętrze firmy Timber jest urządzone bardzo elegancko i w przyjaznych barwach.
Bardzo cieszy nas fakt, że nasi partnerzy coraz większą uwagę przywiązują do wystroju wnętrz i do odpowiedniej prezentacji produktu – dodaje Janusz Komurkiewicz.