FAKRO GOTOWE NA GORĄCE EMOCJE
Firma FAKRO wicemistrz świata w produkcji okien dachowych i schodów strychowych od 2004 roku wspiera drużynę Biało-Czerwonych. Jako Oficjalny Partner Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej rozpoczyna właśnie kampanię reklamową „Upał pod kontrolą” na łamach portali sportowych, mundialowych dodatków do miesięczników adresowanych do managerów oraz szerokiego grona klientów.
Firma FAKRO posiada szeroką ofertę produktową dopasowaną do potrzeb klientów. Dużą popularnością, szczególnie w okresie letnim, cieszą się rozwiązania chroniące nas przed nadmierną temperaturą w naszych domach, czy biurach.
Optymalnym rozwiązaniem zalecanym do ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem jest markiza, zarówno do okien pionowych jak i dachowych. Chroni ona pomieszczenie przed upałem do 8 razy skuteczniej niż osłony wewnętrzne co w praktyce powoduje spadek temperatury wewnętrznej nawet o 10 C.
W ramach promocji „Upał pod kontrolą” klienci , którzy zakupią markizy lub markizolety w terminie od 14 maja do 31 sierpnia mogą zyskać zwrot w wysokości nawet do 1 800 zł.
Informacja o kampanii zostanie opublikowana w sportowych dodatkach: Gazety Wyborczej, Polska Press, a także w magazynach Forbes, Manager, Tele Tygodniu, To i Owo oraz na portalach sportowych.
Reklamę markiz FAKRO będzie można usłyszeć także na antenie Radia ZET.
Warto zaakcentować, że Ambasadorem marki FAKRO jest Adam Nawałka. Filozofia FAKRO jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. FAKRO dzięki swojej wizji dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu.
Zaczynamy FAKROkibicowanie! Niech nasze markizy schładzają gorącą, piłkarską atmosferę, która podczas Mundialu z pewnością zagości w naszych domach – dodaje Maria Gorczowska, odpowiedzialna za realizację promocji.