SAMSUNG INSPIRUJE PROFESJONALNYM WYŚWIETLANIEM
Czy można zobaczyć przyszłość na wyświetlaczu? Można. Taką okazję mieli architekci, którzy na zaproszenie firmy Samsung odwiedzili znajdujący się we Frankfurcie nad Menem Showroom LED. W technologicznym tour wzięła udział również redakcja „Buildera”.
Jak uczynić komunikację efektywną? Jak zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy bombardowanego na co dzień komunikatami? I wreszcie, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Trzy pytania, jedna odpowiedź – profesjonalne wyświetlacze Samsung. Urządzenia, które tradycyjny przekaz treści w postaci bilbordów, plakatów czy innych statycznych form odsyłają do lamusa. Biją na głowę swoich poprzedników nowoczesnością w zakresie m.in. jakości obrazu, szerokiego zastosowania czy zarządzania treścią. I błyskawiczne zdobywają popularność w różnych sektorach biznesu.
Próbkę możliwości profesjonalnego wyświetlania i całą paletę najnowocześniejszych rozwiązań Smart Signage oraz Smart LED Signage mogli zobaczyć architekci z Polski, którzy 18 września wzięli udział w zwiedzaniu jedynego w Europie Showroomu LED firmy Samsung, znajdującego się we Frankfurcie nad Menem. Wyświetlacze QLED, interaktywny monitor Flip, czy tegoroczna nowość – The Wall, to tylko niektóre z produktów, których działaniu można było przyjrzeć się z bliska.Oprócz prezentacji hardware’u, uczestnicy uzyskali wgląd w najnowszy software dedykowany zarządzaniu treścią na wyświetlaczach, czyli oprogramowanie MagicINFO6. Przewodnikami po wystawie byli Michał Bordewicz, Hanna Panwic-Friebe i Bernadetta Lipko – przedstawiciele Samsung Electronics Polska.
Więcej informacji o wybranych rozwiązaniach firmy Samsung służących do profesjonalnego wyświetlania można będzie znaleźć w rubryce rynek na łamach kolejnych wydań „Buildera”. Zachęcamy również do lektury wywiadu z Michałem Bordewiczem („Builder” 10/2018) oraz do kontaktu z firmą Samsung: klienci_biznes@samsung.com