ALUPROF: AMBASADOR POLSKIEJ STOLARKI
Jak bowiem pokazać bogactwo swojej oferty, jak wyeksponować te wielkogabarytowe konstrukcje na powierzchni 72 mkw., jaką otrzymali od organizatorów? Specjaliści z Aluprofu i tym razem dowiedli, że u polskiego dostawcy wszystko jest możliwe. Eleganckie stoisko w kształcie ramy okiennej, z polskim barkiem, polską muzyką, polskimi barwami, z pewnością zwracało uwagę zwiedzających. Dyskretnie wyeksponowane przekroje systemów, obszerne materiały katalogowe, kompetentna obsługa z pewnością skłaniały do zainteresowania się tą ekspozycją. Ale tym, co biło w oczy na monachijskim stoisku Aluprofu, była serdeczność i typowa dla Polaków gościnność. – Muszę przyznać – mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof – że tym razem nie eksponaty były dla nas najważniejsze, ale właśnie idea okna, polskiego okna na świat. W rozwiązaniach technicznych jesteśmy w światowej czołówce, a naszą przewagą staje się typowa dla Polaków elastyczność, kreatywność, budowanie przyjaznych relacji.
Polskie okno na świat
Warto zauważyć, że owa polskość nie dotyczy jedynie centrali w Bielsku-Białej, ale budowana jest w każdym oddziale zagranicznym firmy, także tym niemieckim. – Na tegorocznym BAU widać wreszcie, jak fantastyczną robotę wykonali nasi koledzy z oddziału niemieckiego – komentuje dyrektor handlowy Aluprof Małgorzata Wojtasik. Jako reprezentanci polskiej firmy musieli się latami naprawdę mocno przebijać i w tutejszych biurach projektowych, i wśród wykonawców, by budować naszą dobrą opinię. Owoce tej pracy widać dzisiaj choćby po naszych partnerach niemieckich, którzy przychodzą tutaj, żeby podziękować za dotychczasową współpracę i zapewnić o chęci rozwijania jej w kolejnym sezonie. Jest to dla nas bardzo budujące. Do Monachium przyjechali handlowcy i partnerzy z całego świata. Już tylko w trakcie naszej kilkuminutowej rozmowy, poza klientami z Niemiec, dało się zauważyć klientów z Chorwacji, z Czech, Norwegii, Estonii, Belgii, Holandii, a nawet z Kenii czy Kuwejtu.
Dobry klimat
– Warto też zauważyć – dodaje Bożena Ryszka – że gościmy tutaj także wielu projektantów, przedstawicieli biur projektowych z całego świata. Architekci ze światowego stowarzyszenia World Architects wybrali nasze stoisko jako to, które wspólnie z przewodnikiem targów BAU chcieliby odwiedzić – to ogromne wyróżnienie dla nas. Architekci zaczęli doceniać nie tylko naszą ofertę, ale też jakość naszego wsparcia technicznego, czego wyrazem jest nagroda w konkursie StolARCHI. Mam wrażenie, że wokół naszej polskiej marki także w Niemczech zaczął się tworzyć dobry klimat, że konsekwentna praca i zaangażowanie naszego niemieckiego zespołu zaczyna wreszcie owocować także w tym obszarze