NOWE CENTRUM JANKI
Historia lubi zataczać koło! Równo 20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich Klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.
Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów. Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to aż 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 m2, do 94 000 m2. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 1200 dodatkowych miejsc.
NOWE MARKI W ROZBUDOWANYM CENTRUM JANKI
Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9.600 m2 dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger, Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Neo Nail. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.
Właśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 m2 dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax.
„Cieszymy się, że znane i lubiane marki decydują się na obecność w naszym centrum handlowym. Poszerzenie oferty modowej Centrum Janki to odpowiedź na potrzeby Klientów. To właśnie ich oczekiwania zadecydowały o rozbudowie. Nowe Janki będą oferować Klientom szerokie spektrum marek znanych i cenionych. Bogata oferta, odnowione, przyjazne wnętrza oraz szereg udogodnień z pewnością przypadną do gustu wszystkim odwiedzającym nasze centrum” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager z Cromwell Property Group.
NOWE OTWARCIE, NOWY LOGOTYP
Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki – zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej.
Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prostą i elegancką czcionkę, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej centrum.
Umieszczenie w logotypie sygnetu reprezentującego znak nieskończoności podkreśla nieskończenie wielu możliwości zakupowych, jakie oferuje Centrum Handlowe Janki i stało się rozwiązaniem dla całego systemu identyfikacji wizualnej. Sygnet pojawia się w całej gamie kolorów tworzących kompozycję z trójkątów i nawiązujących do idei origami. Tego rodzaju dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw wprowadza do komunikacji Centrum Janki lekkość oraz energię. Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum.
„Rozbudowa Centrum Janki to idealny moment na zmianę logotypu Centrum i nowe otwarcie w historii obiektu. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną Centrum Janki. Nowe logo podkreśla przede wszystkim nowoczesny charakter obiektu, który doskonale wpisuje się w aktualnie obowiązujące trendy oraz celnie eksponuje ofertę najemców, nawiązując do nieskończenie wielu możliwości zakupowych dostępnych w Centrum Janki” – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.
NOWE, HUCZNE OTWARCIE
Nowe otwarcie w historii Centrum Janki ma bardzo efektowną oprawę. Od 19 do 25 sierpnia zaplanowano 5 dniowy cykl nieskończenie wielu atrakcji. Mateusz Gessler, Maja Sablewska, Ewa Farna i rybka MiniMini – to tylko niektóre z gwiazd, które pojawią się w Centrum Janki, by wspólnie z Klientami świętować to radosne wydarzenie. Zabawa zacznie się nietypowo, bo … od kuchni, a zakończy wielkim muzycznym finałem!
Pierwszego dnia Wielkiego Otwarcia nowego Centrum Janki, w środę 21 sierpnia w godzinach 13.00-19.00, do Centrum Janki zawitają mistrzowie kuchni. Znany kucharz i restaurator Mateusz Gessler pokaże, jak przyrządzić smaczne i efektowne dania, a zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji „MasterChef Junior” – Natalia Paździor – przeprowadzi warsztaty kulinarne dla najmłodszych.
Kolejnego dnia, w czwartek 22 sierpnia, scenę w Centrum Janki opanują młode lokalne talenty. Tego dnia rozpocznie się dwudniowy casting do konkursu Talent Show, w którym mieszkańcy Warszawy, Janek i okolic będą mogli zaprezentować swoje umiejętności oraz powalczyć o nagrodę główną – rodzinny wyjazd do Disneylandu. Gwiazdą Dnia będzie słynny vloger Karol „Blowek” Gązwa.
Piątek, 23 sierpnia upłynie na pokazach najnowszych kolekcji mody sportowej oraz rozmowach o zdrowym stylu życia, które poprowadzi dziennikarka i prezenterka Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Nie zabraknie również spotkania z gwiazdą: Centrum Janki odwiedzi specjalistka od zieleni i designu ogrodów Maja Popielarska, która opowie, jak zadbać o swój ogród na jesień, a także zaprezentuje najciekawsze rośliny sezonu.
Weekend rozpoczniemy modową Bitwą na Style, którą stoczą Maja Sablewska i Zosia Ślotała. W sobotę 24 sierpnia emocjonującym stylowym starciu będą mogli wziąć udział również klienci Centrum Janki. Gospodarzem tego dnia będzie Rafał Maślak, który poprowadzi pokazy mody oraz zachęci klientki do udziału w modowych metamorfozach.
Ostatni dzień Wielkiego Otwarcia Centrum Janki to święto rodzinnej rozrywki i dobrej muzyki. W niedzielę, 25 sierpnia, odbędzie się finał konkursu Talent Show, któremu przewodniczyć będą ekspert w tańcu Rafał „Roofi” Kamiński oraz aktorka Monika Mrozowska. Na zakończenie wydarzenia na scenie w Centrum Janki wystąpią uwielbiany przez nastolatki zespół 4Dreamers oraz Ewa Farna.
5-dniowe świętowanie otwarcia nowego Centrum Janki to również atrakcje dla najmłodszych. Każdego dnia dzieci bawić i uczyć będzie rybka MiniMini, której będą towarzyszyć Barbie, Hot Wheels czy Tomek i przyjaciele.
„Rozbudowa Centrum Janki, które już od 20 lat jest obecne na rynku, dobiegła końca. To odpowiedź na trendy rynkowe oraz potrzeby naszych Klientów, którym chcemy pokazać nowe, jeszcze lepsze i bardziej nowoczesne oblicze Centrum Handlowego Janki. Z tej okazji zdecydowaliśmy się na kilkudniowe świętowanie wielkiego otwarcia, tak aby każdy z naszych Klientów miał szansę wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach. Zapraszamy do udziału w tym niezwykłym wydarzeniu i liczymy na wspólną zabawę!” – mówi Magdalena Piechna, Head of Asset Management, CEE z Cromwell Property Group.
Wszystkie atrakcje na otwarcie nowego Centrum Janki są bezpłatne.