LATO JAKOŚCI 2019 – FORUM LIDERÓW – GALECO
Troska o jakość produktów i wysokie standardy obsługi klientów są wpisane w naszą filozofię.
Dbałość o satysfakcję klienta na każdym etapie, nie tylko w procesie zakupowym, ale i po nim, to nasza strategia handlowa, a nie tylko działania wizerunkowe. Dzięki krytycznym uwagom pochodzącym z rynku wprowadzamy do oferty lepsze produkty, poprawiamy swojewyniki sprzedażowe, umacniamy pozycję i sprawiamy, że klienci do nas wracają. Troska o jakość produktów oraz wysokie standardy obsługi klientów są wpisane w naszą filozofię działania od samego początku i zapewniam, że nie są to puste słowa. Dla mnie osobiście celem nadrzędnym nie jest zarabianie pieniędzy, ale troska, aby nasi klienci z uśmiechem eksploatowali dostarczone przez nas produkty. W dowód tego udzielamy długoletnich gwarancji na nasz towar, a nieliczne reklamacje rozstrzygamy szybko i sprawnie, nie stosujemy sztuczek marketingowych mających na celu wprowadzenie klientów w błąd. Wykorzystujemy tylko sprawdzone surowce najwyższej jakości, a sporne kwestie staramy się rozpatrywać na korzyść klientów.