ŚWIAT ZMIENIA SIĘ NA NASZYCH OCZACH, A WSPARCIE KLIENTA NA KAŻDYM ETAPIE WSPÓŁPRACY NABIERA NOWEGO ZNACZENIA.
Wybranie odpowiedniego rozwiązania grzewczo-wentylacyjnego do obiektu może wydawać się skomplikowane. Rozpiętość ofert producentów, a także ilość komunikatów marketingowych, która do nas dociera każdego dnia jest bardzo duża. Jak nie pogubić się w tym natłoku i jednocześnie wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do naszych potrzeb? Czy przy wyborze kierować się samymi parametrami produktów czy może warto zwrócić uwagę na coś jeszcze? Na te i inne nurtujące Was pytania odpowiada FLOWAIR i jego program WSPARCIE KLIENTA.
Do opisania obecnego stanu można użyć angielskojęzycznego terminu VUCA (VOLATILITY – zmienny, UNCERTAINTY – niepewny, COMPLEXITY – złożony, AMBIGUITY – niejednoznaczny). „Po zakończeniu zimnej wojny armia amerykańska wymyśliła akronim VUCA, które mówi o tym, że skończył się świat dwubiegunowy, w którym istniało tylko białe i czarne, a nastał świat szary, gdzie istnieje nieskończenie wiele szarości. Świat stał się zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny.” Te słowa padły na konferencji w Gdańsku, na której jeszcze pół roku temu przed gronem kilkuset osób występował Maciej Głogowski – Business Development Manager FLOWAIR.
Trudno nie zgodzić się z tą tezą patrząc na dzisiejsza scenerię, która nas otacza. Zmiany na stałe zagościły w naszym życiu. A charakter i natura zmian oddziałujących na nas każdego dnia są coraz trudniejsze do przewidzenia. Codziennie zderzamy się z brakiem przewidywalności określonych zdarzeń. Nie wiemy co się wydarzy, kiedy i przede wszystkim dlaczego. Chaos i zamieszanie, które nas otaczają, ale też nadmiar dostępnych informacji to kolejny aspekt, który nas dotyka. Jak odnaleźć się w powodzi danych i jak wychwycić to co naprawdę dla nas istotne? To pytanie prawdopodobnie nurtuje większość z nas.
Nie ma wątpliwości, że są to trudne warunki do codziennego funkcjonowania na gruncie prywatnym i zawodowym. Znaczenia nabiera wówczas elastyczność działań, umiejętność znajdowania się w nowych warunkach jak również wzajemne wsparcie.
Firma FLOWAIR znana jest z wielu wystąpień wspominających o tym jak radzić sobie w świecie VUCA. W tym artykule pragniemy podzielić się z Państwem naszymi metodami. FLOWAIR bacznie obserwuje bieżącą sytuację, pracownicy rozmawiają z klientami niejako wchodząc w ich skórę. Dzięki temu zrozumieliśmy, że klienci chcą się czuć zaopiekowani. We FLOWAIR na każdym etapie współpracy czeka na nich dedykowany „Anioł Stróż”, który służy radą i udziela odpowiedniej pomocy. Jak wygląda ta pomoc? Oto parę przykładów w jaki sposób dokładamy wszelkich starań, aby proces doboru i użytkowania przebiegał dla naszych klientów szybko i sprawnie.
Produkty, które oferujemy są dogłębnie przemyślane i zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół.
- Przygotowujemy analizę zapotrzebowania oraz odpowiedni dobór urządzeń pod dany obiekt.
- Wspomagamy przygotowanie dokumentacji projektowej, w której rozmieszczamy produkty, przygotowujemy finalną ofertę doboru oraz komplet rysunków i dokumentację techniczną.
- Gdy zdecydujesz się na wybór naszych rozwiązań otrzymasz od nas kalkulację cenową wraz z harmonogramem realizacji dostawy.
Ale to nie koniec!
Jeżeli potrzebne jest wsparcie na etapie realizacji wysyłki, oferujemy rozwiązania dedykowane takie jak np. konfiguracja transportu dedykowanego dla specyficznych warunków dostawy.
I nadal to nie koniec!
Wsparcie FLOWAIR nie kończy się na etapie sprzedaży urządzeń i dostawie do klienta. FLOWAIR oferuje usługi związane ze wsparciem posprzedażowym. Doświadczony zespół inżynierów uruchomi, przeszkoli z zakresu obsługi urządzeń na obiekcie oraz dopełni formalności gwarancyjnych.
Na naszej stronie flowair.com w zakładce WSPARCIE, znajdziecie Państwo wszelkie informacje o dostępnych formach pomocy.
Serdecznie zapraszamy również na nasz kanał Youtube, w którym prezentujemy kolejną odsłonę FLOWAIR od wewnątrz. Tym razem przedstawiamy z lekkim przymrużeniem oka Szkołę Supportu, w której nasi pracownicy doskonalą swoje umiejętności, aby jak najlepiej wspierać klientów w codziennej pracy.