1. Home
  2. CYFROWE LATO JAKOŚCI 2020
  3. CYFROWE LATO 2020 – CEMEX POLSKA
CYFROWE LATO 2020 – CEMEX POLSKA

CYFROWE LATO 2020 – CEMEX POLSKA

0

,,Transformacja cyfrowa, szczególnie w świetle ostatnich miesięcy, nabiera innego wymiaru,
definiując na nowo reguły prowadzenia biznesu.” – KRZYSZTOF MOGILNICKI Menedżer CRM, Centrum Obsługi Klienta oraz CEMEX Go w Polsce

KRZYSZTOF MOGILNICKI
Menedżer CRM, Centrum Obsługi
Klienta oraz CEMEX Go w Polsce

Transformacja cyfrowa, szczególnie w świetle ostatnich miesięcy, nabiera innego wymiaru, definiując na nowo reguły prowadzenia biznesu. Rozwiązanie takie jak CEMEX Go, czyli platforma pozwalająca klientom CEMEX przeprowadzać wszelkie interakcje w sposób zdalny, z wykorzystaniem Internetu, doskonale wpisuje się w potrzeby wynikające nie tylko z organicznej zmiany organizacji, ale stanu związanego z pandemią. Obecnie ponad 38 tys. klientów CEMEX na całym świecie korzysta z CEMEX Go, składając zamówienia, wnioskując o nowe warunki handlowe, zarządzając fakturami i płatnościami czy śledząc w czasie rzeczywistym (on-line) realizację dostaw. W Polsce blisko 80% zamówień składanych jest z wykorzystaniem kanału cyfrowego. Ostatnio wprowadziliśmy możliwość bezkontaktowego potwierdzania dowodów dostawy przez klienta za pośrednictwem aplikacji CEMEX Go bezpośrednio na ekranie jego telefonu. Jestem przekonany, że rozwiązania cyfrowe, również w branży budowlanej, sprzyjają prowadzeniu przyjaznego i bezpiecznego biznesu.

PS