1. Home
  2. Architecture Design
  3. Fotel nowej generacji
Fotel nowej generacji

Fotel nowej generacji

0

Marka Hushoffice, znana do tej pory z linii podów akustycznych do rozmów telefonicznych i pracy w skupieniu, przedstawia nowy fotel akustyczny A11 armchair. Podczas jego projektowania najważniejszymi założeniami było połączenie nowoczesności, a także elegancji z możliwością odizolowania użytkownika od hałasu oraz gwaru w miejscu pracy. Fotel jest dostępny w dwóch wersjach – otwartej i zamkniętej z przesuwną zasłoną.

Unikalna konstrukcja fotela zapewnia bezpieczne, wygodne środowisko pracy, które kształtem przypomina kokon. Wersja otwarta fotela pozwala na częściowe odseparowanie się od otaczającej przestrzeni, a także zniwelowanie bodźców zewnętrznych docierających do użytkownika, takich jak biurowy hałas czy głośne rozmowy. Wersja zamknięta z ruchomą przesłoną pozwala całkowicie zasłonić górną partię ciała osoby siedzącej w fotelu, zmniejsza dostępność światła i tym samym pozwala na znacznie głębszą, a także szybszą regenerację użytkownika, który pozostaje w niemalże całkowitej izolacji od szumów i gwaru miejsca pracy.

A11 armchair, Hushoffice – Fot. arch. Hushoffice

– Cylindryczna, lekko zamknięta forma mebla to jego duży atut. Cały szkielet fotela wykonany jest z wysokogatunkowej płyty, którą wykończono wewnątrz i na zewnątrz tapicerowaną pianką akustyczną. Całość posiada czteropunktową, stabilną aluminiową podstawę. Znajduje się tam wewnętrzne krzesło, a w nim siedzisko, podłokietnik, oparcie i zagłówek uformowane jako elementy modułowe, wizualnie oddzielone od siebie. Dodatkową zaletą fotela A11 jest wbudowana ładowarka USB umożliwiająca korzystanie z urządzeń mobilnych, które wymagają podłączenia do źródła zasilania. Tym, co wyróżnia ten produkt, jest specjalnie zaprojektowany mechanizm ruchomej przesłony, która pozwala użytkownikowi na całkowite odizolowanie się od otoczenia. Przesłonę można ustawić w taki sposób, aby zasłonić całą górną partię ciała – wyjaśnia Marek Rychter, Product Manager marki Hushoffice.

Power nap w miejscu pracy Każdy z nas słyszał o zbawiennej mocy krótkiej drzemki, która pozwala na szybką regenerację organizmu w ciągu dnia. Jak twierdzą naukowcy z Israel Institute of Technology, najlepszy czas na kilkunastominutowy sen to przedział między godzinami 15 a 17. Akurat w tym czasie większość z nas jest w pracy lub realizuje inne obowiązki zawodowe.

PROMOCJA

Krótki sen lub chwila głębszego odpoczynku w ciągu dnia znacznie podnosi naszą efektywność i obniża poziom stresu. Jednak liczba tzw. pokoi drzemek w biurach na razie nie wzrasta. Wynika to z obaw pracodawców oraz tradycyjnego podejścia do czasu pracy w biurze. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku stref relaksu, a także chillout room. Popularność komfortowych foteli z wysokimi oparciami stale rośnie w nowoczesnych biurach. Takie miejsca i wyposażenie meblowe sprawdzają się nie tylko jako miejsca odpoczynku, ale również spotkań biznesowych w mniej formalnej atmosferze.

– A11 to zdecydowanie coś więcej niż wygodny fotel. To element środowiska pracy, który przynosi firmie oraz pracodawcy wymierne korzyści. Chwilowy odpoczynek i szybka regeneracja organizmu przyczynia się do wzrostu efektywności w miejscu pracy. Dodatkowo A11 wpasuje się w każdą przestrzeń – nowoczesne biuro, recepcję, poczekalnie, przestrzenie konferencyjne, hotelowe lobby, a nawet lotniska. Nasze produkty już dawno przestały być tylko meblami biurowymi, a stały się nowoczesnymi i funkcjonalnymi narzędziami do podnoszenia efektywności pracy oraz pozytywnie wpływającymi na kreatywność – tłumaczy Mateusz Barczyk, Senior Brand Manager marki Hushoffice. Więcej informacji o A11 armchair można znaleźć na hushoffice.com.