1. Home
  2. Materiały i Technologie
  3. WSPÓŁPRACA WIN-WIN
WSPÓŁPRACA WIN-WIN

WSPÓŁPRACA WIN-WIN

0

Dla producentów stolarki aluminiowej rozwój łączy się z inwestycjami, ale każda firma produkcyjna ma swoisty sufit możliwości finansowych. Jak więc zwiększyć potencjał przedsiębiorstwa, wykorzystując posiadane zasoby?

Rozwiązanie jest proste, mówiąc potocznie – trzeba otworzyć się na świat. Nawiązanie układów biznesowych z dealerami zewnętrznymi pozwoli na korzystne dla obu stron rozwiązania, ale aby osiągnąć efekt win-win współpracy, musi ona opierać się o zasadę partnerstwa. Najnowsze rozwiązanie firmy ORGADATA to narzędzie ułatwiające i upraszczające współpracę producentów z partnerami handlowymi.

LogiKal Multicompany pozwala partnerom biznesowym na zdalny dostęp do udostępnionych bibliotek, a także cennika elementów producenta, dzięki czemu mogą oni w łatwy sposób samodzielnie tworzyć konstrukcje ze swoim logo, we własnym języku, dla swojej bazy klientów. Po wprowadzeniu pozycji dealer widzi cenę zakupu od producenta, a dodatkowo, w ramach swojego konta, może samodzielnie ustawiać własne warunki handlowe czy końcowy kształt oferty. Dołóżmy do tego wyliczenia własnych na-rzutów, kosztów dostaw oraz montażu – i mamy kompleksowe na-rzędzie dla dealera. Wyliczenie ceny następuje zawsze w oparciu o materiał, co jest gwarancją rzetelnych wycen, uwzględniających koszty rzeczywiste, a nie szacowane. Podstawową korzyścią dla obu stron z tak ułożonej współpracy jest bezpieczeństwo. Dealer wprowadza pozycje wcześniej przygotowane przez technologów bez ryzyka popełnienia błędu. Zamówienie konstrukcji odbywa się przez zmianę statusu oferty, co jednocześnie jest zielonym światłem dla produkcji i działu zaopatrzenia. Z założenia producent nie może takich konstrukcji edytować, co daje dealerowi gwarancję szybszej realizacji. Gdyby jednak zaistniała potrzeba konsultacji, technolog może zdalnie pomóc dealerowi, podpowiadając rozwiązania techniczne.

Obecnie dystrybucja „producent – klient końcowy” to rzadkość, szczególnie w przypadku klientów detalicznych. Decyzja producentów o stworzeniu kanałów współpracy z dealerami jest więc zrozumiała oraz logiczna. Wśród powodów znajdziemy chęć zwiększenia elastyczności, oszczędności, przyspieszenia realizacji zlecenia czy chęć dotarcia do większej ilości klientów. Potrzebne są tu zarówno dobre chęci obu stron, jak i odpowiednie narzędzie. I tu czas na LogiKal Multicompany.