Bolonia oknem wystawowym firmy DRUTEX na Włochy
DRUTEX, jeden z największych producentów okien i drzwi w Europie, systematycznie umacnia swoją pozycję na rynku włoskim. Sprawdzonym sposobem na to jest udział w prestiżowych targach budowlanych SAIE w Bolonii, gdzie polska firma miała okazję zaprezentować nową, pełną innowacyjnych rozwiązań ofertę i przeprowadzić wiele spotkań z kontrahentami. Zainteresowanie produktami firmy DRUTEX było bardzo duże.
Targi SAIE, to jedno z najważniejszych wydarzeń na mapie eventów wystawienniczych branży budowlanej we Włoszech. W tym roku, od 19 do 22 października, Bolonia gościła przedstawicieli branży już po raz 56. Swoje oferty zaprezentowało 430 firm.
Dla firmy DRUTEX udział w tym wydarzeniu to stały i bardzo ważny punkt kalendarza targów na całym świecie. Te bolońskie mają niepodważalny wkład w rozwój sieci sprzedaży na włoskim rynku.
– Zainteresowanie targami SAIE było bardzo duże. Już pierwszego dnia pojawiły się tłumy odwiedzających nasze stoisko i to z wielu krajów. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze okna PVC, systemy podnoszono-przesuwne czy żaluzje fasadowe, które na włoskich targach zaprezentowaliśmy po raz pierwszy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także nasze nowinki techniczne zastosowane w żaluzjach, roletach i drzwiach, dotyczące systemów inteligentnego zarządzania domem (smart home), czyli możliwości sterowania za pomocą smartfonu czy tabletu – mówi dr Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy DRUTEX.
DRUTEX eksportuje swoje wyroby do ponad 40 krajów na całym świecie, a sprzedaż zagraniczna odpowiada za około 80 procent łącznych obrotów. Jednym z najważniejszych rynków są właśnie Włochy.
– To dla nas bardzo ważny kierunek eksportowy. Stworzyliśmy ofertę dostosowaną do wymagań Klientów we Włoszech. Posiadamy certyfikaty i dopuszczenia techniczne specyficzne dla rynku włoskiego – mówi dr Kamila Newlin-Łukowicz. – Nasze produkty wyróżniają się jednocześnie designem, funkcjonalnością i wysoką jakością. Od lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek okienno-drzwiowych we Włoszech, dzięki realizowanym tam kampaniom marketingowym i spójnej strategii komunikacji. A jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa.