W ostatnich dniach sieć Mrówek powiększyła się o kolejne 5 placówek w: Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Elblągu i Opatowie. W tym roku zostało już otwartych 15 sklepów i na koniec kwietnia sieć liczy 220 placówek.
Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka” (jest ich obecnie 62). Do końca roku planujemy powiększenie sieci do ok. 240 marketów.
Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. – przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych marketów – Mirosław Lubarski, członek zarządu, dyrektor marketingu Grupa PSB S.A.