INWESTORSKIE STRATEGIE SPRZEDAŻY – OUTSOURCING USŁUG
Outsourcing sprzedaży i marketingu jest warty rozważenia przez inwestora zarówno pod względem kosztowym, jak i organizacyjnym.
Doświadczony podwykonawca może wnieść wiele do procesu sprzedaży i znacznie przyspieszyć komercjalizacje projektu. Szczególnie ważne jest to w przypadku firm, które planując wejście na nowe rynki lub chciałyby poprawić sprzeda.
Rynek pierwotny 2016
Liczba wydawanych pozwoleń na budowę zarówno dla deweloperów, jak i inwestorów indywidualnych wskazuje, że rynek pierwotny jest w fazie największego rozkwitu od czasu transformacji. Deweloperzy mieszkaniowi umiejętnie wykorzystują koniunkturę, wprowadzając na rynek mieszkania spełniające oczekiwania nabywców zarówno w zakresie cen, jak i struktury lokali. Rynek napędzany jest programem MDM oraz wciąż niskimi stopami procentowymi. Dodatkowo w związku z coroczna (trzy lata, progi 10%, 15% i 20%) zmiana przepisów dotyczącą wzrostu wkładu własnego klienci przyspieszają swoje decyzje o zakupie.