„Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń”
W lipcu wystartowała kampania firmy Austrotherm, której jednym z celów jest wyposażenie Grupy Jurajskiej GOPR w przenośne defibrylatory – urządzenia ratujące ludzkie życie!
Firma Austrotherm, czołowy producent styropianu, dostarcza produkty najwyższej jakości, spełniające oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców. Ponadto jej działalność, zgodnie z przyjętą strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, opiera się na uniwersalnych wartościach, których istotą jest dobro człowieka, bezpieczeństwo i komfort klientów.
W ramach kampanii „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” wraz z Grupą Jurajską GOPR, firma zapewni bezpieczeństwo podczas wypoczynku. Z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego przekazane zostanie 10 groszy na zakup przenośnych defibrylatorów – sprzętu medycznego ratującego zdrowie i życie podczas górskich aktywności.
Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS gwarantują inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.
W ramach kampanii powstała strona internetowa www.austrotherm.pl/serce, na której odwiedzający mogą poznać korzyści płynące ze stosowania systemu ETICS i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń.
Już na etapie tworzenia projektu kampanii, rekomendacji firmie Austrotherm udzielili renomowani systemodawcy, tacy jak: Atlas, Baumit, Henkel Polska, GREINPLAST, Farby KABE Polska, MAPEI Polska, quick-mix oraz Sto. Potwierdzają tym samym, że zastosowanie wysokiej jakości płyt styropianowych marki Austrotherm, w spójnym zestawie składników systemu ETICS, daje gwarancję bezpieczeństwa oraz trwałości elewacji.
Dowiedz się więcej na stronie austrotherm.pl/serce