BARBARA CHRUŚCIEL – FORUM 10-LECIA JAKOŚCI
Inwestycja w jakość to odpowiedź na coraz większe wymagania Klienta. W firmie BOLIX inwestuje się we wszystkie aspekty jakości, począwszy od opracowania wyrobu poprzez produkcję, logistykę, sprzedaż, aż po serwis posprzedażowy.
Wszystkie etapy na przestrzeni 10 lat zostały gruntownie zmodernizowane. Najważniejszą lokatą jest inwestycja w kadry – pracownicy są najcenniejszym kapitałem firmy. W ostatnim dziesięcioleciu wzmocniono dział R&D, rozbudowano Dział Technicznej Obsługi Klienta, który przekłada wymagania rynku na uruchamiane w firmie projekty. Dział Sprzedaży, objęty ciągłym cyklem szkoleń, tworzy zespół profesjonalnych doradców Klienta. Na produkcji dopracowano się doświadczonego zespołu, świadomego odpowiedzialności za jakość.
Kolejnym ważnym elementem programu jakościowego są inwestycje w wyposażenie. Najnowszym przedsięwzięciem jest Centrum Badawcze R&D, gdzie uruchomiono nowoczesne laboratorium, sale do szkoleń oraz ściany do badań testowych. Produkcja zautomatyzowała procesy dozowania surowców oraz pakowania produktu. Wprowadzono informatyczny system nadzorowania poszczególnych etapów produkcji. Zainwestowano w system identyfikacji produktów za pomocą znakowania barcode, dzięki czemu wszystkie konieczne informacje towarzyszą produktowi na każdym etapie.
Barbara Chruściel
Dyrektor ds. Jakości BOLIX SA