1. Home
  2. News
  3. GRANIE W POMAGANIE – WIŚNIOWSKI
GRANIE W POMAGANIE – WIŚNIOWSKI
0

GRANIE W POMAGANIE – WIŚNIOWSKI

0

W sobotę 30 marca w Heron Live Hotel nad Jeziorem Rożnowskim odbyła się uroczysta gala podsumowująca nowatorską akcję CSR firmy WIŚNIOWSKI, czyli grę 2 THE LIGHT. Gra charytatywna okazała się sukcesem – udało się pomóc trzem wyjątkowym fundacjom – z Krakowa, Warszawy i Gdańska – z których każda otrzymała czek o wartości 100 tys. zł.

Aż 87 tys. rozpoczętych gier, 20 tys. pobrań aplikacji, kilkaset publikacji w mediach, wsparcie gwiazd oraz influencerów w social mediach i oczywiście setki tysięcy wyskakanych monet – to wszystko przełożyło się na sukces projektu firmy WIŚNIOWSKI oraz jej partnerów, którzy wspólnie przekazali na cele charytatywne aż 300 tys. zł.

Wirtualna pomoc

Założenie akcji było bardzo proste. Należało pobrać aplikację na telefon lub wejść na www.2thelight.pl i zagrać w emocjonującą grę. Gracz przechodził przez trzy miasta: Kraków, Warszawę i Gdańsk, pokonywał przeszkody, aby dostarczyć tajemniczą paczkę, która ma uratować życie przyjaciela. Cały czas zbierał wirtualne monety, które mógł przekazać na darowiznę, aby firma WIŚNIOWSKI zamieniła je w prawdziwe pieniądze dla trzech fundacji.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

W prowadzonej przez Katarzynę Świderską, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI, konferencji podsumowującej projekt udział wzięli: prezes firmy WIŚNIOWSKI – Krystyna Baran, pomysłodawczyni akcji, Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI – Elżbieta Solewska, ambasador akcji – aktor Tomasz Karolak oraz przedstawiciele fundacji-beneficjentów akcji: prof. Janusz Skalski z Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Joanna Chmielewska z Fundacji Wspieramy Rozwój Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie oraz Paweł Górski z Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku. Patronat honorowy nad eventem objął Marszałek Województwa Małopolskiego. Podczas wydarzenia ze sceny padały ważne i mocne słowa o tym, że akcje charytatywne tego typu są niezbędne szpitalom do przetrwania, bo środków z budżetu nie wystarcza czasami nawet na podstawowe potrzeby. Przedstawiciele fundacji przyznali, że bez takich projektów oraz prywatnych darczyńców nie byłoby ich stać nawet na sprzęt. – Gra 2 THE LIGHT od początku była bardzo emocjonalnym projektem. Chodzi przecież o zdrowie i życie dzieci… To nie pierwszy projekt CSR marki WIŚNIOWSKI, ale na pewno najbardziej wzruszający oraz przełomowy. Wybraliśmy przecież obszar tak odległy od naszego – gry to nie było do tej pory coś, czym się zajmowaliśmy. Dlatego tym bardziej cieszy nas, że akcja przyciągnęła tak wiele osób, zarówno dzieci, jak i rodziców, którzy grali i zbierali wirtualne monety – aby pomóc małym pacjentom. Armia prawdziwych bohaterów sprawiła, że udało się zebrać 300 tys. zł, które wraz z partnerami zamieniliśmy na prawdziwe pieniądze i przekazaliśmy trzem niezwykle ważnym fundacjom. Pamiętajmy, że grać w 2 THE LIGHT możemy aż do końca roku, a więc pomagajmy dalej! – mówi Elżbieta Solewska, Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.
To nie koniec akcji WIŚNIOWSKI udowadnia, że poprzez mądrą grę można zrobić wiele dobrego. Dlatego będzie ona dostępna do końca roku. Zachęcamy do wsparcia fundacji dowolną kwotą na zbiórce pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Każdy, kto wesprze akcję w ten sposób, otrzyma pakiet cyfrowych gadżetów oraz zobaczy szczęśliwe zakończenie gry i podziękowanie od przyjaciela. Nadal warto pomagać! Mali pacjenci walczący z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi i mukowiscydozą na nas liczą! Aż 87 tys. rozpoczętych gier, 20 tys. pobrań aplikacji, kilkaset publikacji w mediach, wsparcie gwiazd oraz influencerów w social mediach i oczywiście setki tysięcy wyskakanych monet – to wszystko przełożyło się na sukces projektu firmy WIŚNIOWSKI oraz jej partnerów, którzy wspólnie przekazali na cele charytatywne aż 300 tys. zł.
Wirtualna pomoc Założenie akcji było bardzo proste. Należało pobrać aplikację na telefon lub wejść na www.2thelight.pl i zagrać w emocjonującą grę. Gracz przechodził przez trzy miasta: Kraków, Warszawę i Gdańsk, pokonywał przeszkody, aby dostarczyć tajemniczą paczkę, która ma uratować życie przyjaciela. Cały czas zbierał wirtualne monety, które mógł przekazać na darowiznę, aby firma WIŚNIOWSKI zamieniła je w prawdziwe pieniądze dla trzech fundacji.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

W prowadzonej przez Katarzynę Świderską, Dyrektor Marketingu firmy WIŚNIOWSKI, konferencji podsumowującej projekt udział wzięli: prezes firmy WIŚNIOWSKI – Krystyna Baran, pomysłodawczyni akcji, Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI – Elżbieta Solewska, ambasador akcji – aktor Tomasz Karolak oraz przedstawiciele fundacji-beneficjentów akcji: prof. Janusz Skalski z Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Joanna Chmielewska z Fundacji Wspieramy Rozwój Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie oraz Paweł Górski z Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku. Patronat honorowy nad eventem objął Marszałek Województwa Małopolskiego. Podczas wydarzenia ze sceny padały ważne i mocne słowa o tym, że akcje charytatywne tego typu są niezbędne szpitalom do przetrwania, bo środków z budżetu nie wystarcza czasami nawet na podstawowe potrzeby. Przedstawiciele fundacji przyznali, że bez takich projektów oraz prywatnych darczyńców nie byłoby ich stać nawet na sprzęt. – Gra 2 THE LIGHT od początku była bardzo emocjonalnym projektem. Chodzi przecież o zdrowie i życie dzieci… To nie pierwszy projekt CSR marki WIŚNIOWSKI, ale na pewno najbardziej wzruszający oraz przełomowy. Wybraliśmy przecież obszar tak odległy od naszego – gry to nie było do tej pory coś, czym się zajmowaliśmy. Dlatego tym bardziej cieszy nas, że akcja przyciągnęła tak wiele osób, zarówno dzieci, jak i rodziców, którzy grali i zbierali wirtualne monety – aby pomóc małym pacjentom. Armia prawdziwych bohaterów sprawiła, że udało się zebrać 300 tys. zł, które wraz z partnerami zamieniliśmy na prawdziwe pieniądze i przekazaliśmy trzem niezwykle ważnym fundacjom. Pamiętajmy, że grać w 2 THE LIGHT możemy aż do końca roku, a więc pomagajmy dalej! – mówi Elżbieta Solewska, Manager Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.
To nie koniec akcji WIŚNIOWSKI udowadnia, że poprzez mądrą grę można zrobić wiele dobrego. Dlatego będzie ona dostępna do końca roku. Zachęcamy do wsparcia fundacji dowolną kwotą na zbiórce pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Każdy, kto wesprze akcję w ten sposób, otrzyma pakiet cyfrowych gadżetów oraz zobaczy szczęśliwe zakończenie gry i podziękowanie od przyjaciela. Nadal warto pomagać! Mali pacjenci walczący z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi i mukowiscydozą na nas liczą!