Home News SOMFY PODWYŻSZA STANDARD USŁUG GWARANCYJNYCH
SOMFY PODWYŻSZA STANDARD USŁUG GWARANCYJNYCH
0

SOMFY PODWYŻSZA STANDARD USŁUG GWARANCYJNYCH

0
0

Ważna informacja dla producentów zautomatyzowanych osłon okiennych, bram  i instalatorów smart home – marka Somfy wydłuża gwarancje STANDARD do 5 lat. Ponadto ultra ciche napędy do rolet zewnętrznych S&SO RS100 oraz autonomiczne zestawy napędowe Oximo 40 WireFree RTS II z panelami solarnymi uzyskują rozszerzoną, siedmioletnią gwarancję.

Wydłużenie gwarancji to kolejny krok w realizacji misji firmy Somfy jako wiarygodnego producenta i dostawcy rozwiązań automatyki domowej, budynkowej i systemów smart home.

Wydłużanie życia produktu nie jest zjawiskiem powszechnym. Decydują się na niego producenci o wysokiej odpowiedzialności biznesowej, nastawieni na politykę prokonsumencką oraz nakierowaną na ochronę środowiska – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska. Nasze produkty powstają w R&D w Cluses we Francji, gdzie poddawane są wieloetapowym testom laboratoryjnym, symulującym warunki eksploatacyjne. W efekcie z pełną świadomością jakości naszych produktów budujemy swoją pozycję, dzięki czemu docieramy z ofertą do coraz szerszego grona klientów.

Pięć i siedem lat gwarancji dla producentów zautomatyzowanych osłon i bram oraz instalatorów smart home od Somfy!

Pięcioletnia gwarancja w standardzie obejmuje napędy i sterowania do rolet, osłon wewnętrznych, markiz, pergoli, zasłon i bram garażowych. Wydłużona gwarancja obowiązuje również na na produkty z grupy Somfy Protect (systemy alarmowe i kamery), a także na rozwiązania automatyki budynkowej do kompleksowego sterowania osłonami w budynkach użyteczności publicznej.

Z kolei gwarancją na 7 lat zostają objęte napędy do rolet zewnętrznych: S&SO RS100 oraz Oximo 40 WireFree RTS II, które są zasilane odnawialną energią słoneczną.

Wieloletnia trwałość i bezawaryjność

Standardowa gwarancja na 5 lat i rozszerzona na 7 lat weszła w życie z początkiem 2020 roku. Niezależnie od rodzaju urządzenia obejmuje ona wyłącznie te usterki, które wynikają z przyczyn leżących po stronie producenta. Tego rodzaju wady muszą zostać stwierdzone w dziale serwisowym Somfy w trakcie okresu gwarancyjnego, wówczas skutkuje to wdrożeniem stosownej procedury.

Poza praktycznym wymiarem wsparcia gwarancyjnego nabywca, czyli producent czy instalator zyskuje pewność wyboru sprawdzonych rozwiązań międzynarodowej marki, która na pierwszym miejscu stawia jakość oraz stały rozwój produktów i usług.

open