CYFROWE LATO 2020 – PONZIO
Biorąc pod uwagę fakt, że nasze relacje z klientami zbudowane są na trwałych fundamentach i lojalnych zasadach, uważam, że obecny sposób porozumiewania się, z przewagą komunikacji cyfrowej, w żaden sposób tej stabilnej współpracy nie utrudnia ani nie osłabia.
JACEK MELLER
Dyrektor ds. Handlowych
Ponzio Polska
Większość narzędzi do komunikacji online stosowaliśmy w naszej pracy już przed pandemią, ale z pewnością ten sposób komunikacji w ostatnim czasie cieszy się większym zainteresowaniem. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę internetową z dokumentacją techniczną. Katalogi systemowe w wersji online to łatwiejsza dostępność aktualizacji, funkcjonalność, a także troska o ekologię. W cyfrowej formie od dawna funkcjonują programy do projektowania, wyceny i przygotowania produkcji konstrukcji w naszych systemach oraz system do składania zamówień elektronicznych. Stały dostęp do aktualnych materiałów informacyjnych i reklamowych Ponzio zapewnia nasz firmowy portal internetowy. Wszelkie informacje z działalności firmy przekazujemy na bieżąco za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook. Na kanale firmowym YouTube udostępniamy wideo: filmy korporacyjne oraz produktowe. Prowadzimy również cykliczne szkolenia dla klientów, które teraz zmieniły formę z bezpośrednich spotkań na webinaria. Biorąc pod uwagę fakt, że nasze relacje z klientami zbudowane są na trwałych fundamentach i lojalnych zasadach, uważam, że obecny sposób porozumiewania się, z przewagą komunikacji cyfrowej, w żaden sposób tej stabilnej współpracy nie utrudnia ani nie osłabia. Najważniejsze, by ta „nowa” kultura porozumiewania się polegała na wzajemności, czyli aby te narzędzia stwarzały możliwość dialogu i interakcji.
Fot. arch. Ponzio Polska