Związek Pracodawców – Producentów Materiałów dla Budownictwa zaprasza na webinarium
Rynek materiałów budowlanych w czasie pandemii
Wspólnie z ekspertami CAB i GfK postaramy się ocenić jak rynek materiałów budowlanych poradził sobie w roku 2020 oraz zastanowić nad perspektywami na przyszłość. Pan Maksymilian Miros z Centrum Analiz Branżowych (CAB) podsumuje rok 2020 w skali makro. Następnie Pan Marcelin Matusiak z Growth from Knowledge (GfK) postara się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji.
Termin: 18.02.2021 godz. 14:00-15:30
Plan webinarium:
- Krótkie wprowadzenie, Szymon Firląg, ZPPMdB
- Budownictwo w czasie pandemii. Jak polscy producenci materiałów budowlanych poradzili sobie w 2020 roku? Maksymilian Miros, CAB
-
- wyniki polskiego budownictwa kubaturowego w 2020 roku, perspektywy na 2021 rok
- sprzedaż wybranych grup materiałów budowlanych w 2020 roku
- wpływ pandemii na decyzje remontowe Polaków
- Pytania i dyskusja
- Gdzie sprzedawać? Czyli jak dostosować strategię sprzedaży do potencjałów w post-pandemicznym kanale dystrybucji?, Marcelin Matusiak, GfK
-
- czy wystarczająco dobrze „kryjemy” rynek (dystrybucję)?
- czy jesteśmy w punktach sprzedaży o najwyższym potencjale?
- gdzie sieć sprzedaży powinna być gęstsza (tzw. strategia „wypalania białych plam”)?
- w których punktach intensyfikować działania Trademarketingowe?
- których punktów sprzedaży nie widzimy w naszym CRM i czy powinniśmy je pozyskać?
- Pytania i dyskusja
- Podsumowanie, Szymon Firląg, ZPPMdB
Odpłatność: webinarium bezpłatne, liczba miejsc ograniczona
Platforma: ZOOM
Link do spotkania: https://zoom.us/meeting/register/tJYkcOqvqDIvG9J3IOHMde2OZOOpa69sdBhy
Prelegenci:
- Marcelin Matusiak
Absolwent Zarządzania i Marketingu na UMK w Toruniu oraz Business Intelligence na SGH w Warszawie. Zrealizował ponad 600 projektów analitycznych i badawczych (ilościowych, jakościowych, geomarketingowych, eksperymentalnych, testów, etc.) dla sektora remontowo-budowlanego. Koordynuje pracę multi-dyscyplinarnego zespołu analityczno-badawczego. Jego zawodowym obszarem zainteresowania są procesy decyzyjne klientów i doradztwo strategiczne w obszarach: ekspansji sprzedaży, Customer Journey, CX, Brand Management i Customer Intelligence. Szkoleniowiec i prelegent licznych konferencji branżowych. Prywatnie pasjonat prac w ogrodzie i Aikido.
- Maksymilian Miros
Analityk rynku, od 12 lat związany z Centrum Analiz Branżowych. Specjalizuje się w analizach rynku materiałów budowlanych, w szczególności rynku okienno-drzwiowego. Współorganizator eventów dla producentów materiałów budowlanych, autor artykułów o tematyce budowlanej.