1. Home
  2. News
  3. MILWAUKEE® wprowadza usługę E-Service równolegle z otwarciem Centrum Serwisowego TTI
MILWAUKEE® wprowadza usługę E-Service równolegle z otwarciem Centrum Serwisowego TTI
0

MILWAUKEE® wprowadza usługę E-Service równolegle z otwarciem Centrum Serwisowego TTI

0

Od 1 marca 2021 roku naprawy urządzeń MILWAUKEE® są dokonywane przez nowo otwarte Centrum Serwisowe TTI pod Warszawą. Otwarcie Centrum Serwisowego TTI oraz uruchomienie platformy E-Service to efekt dynamicznego rozwoju Techtronic Industries – producenta  elektronarzędzi, narzędzi ręcznych oraz akcesoriów dla profesjonalistów marki MILWAUKEE® oraz urządzeń konsumenckich marek RYOBI® oraz AEG®.

Odpowiadając na zmieniające się w dobie pandemii potrzeby użytkowników, marka MILWAUKEE® uruchomiła platformę e-service, w ramach której umożliwia zgłoszenie urządzenia do naprawy w szybki i wygodny sposób, bez wychodzenia z domu.

Od 1 marca 2021 roku naprawy urządzeń MILWAUKEE® są dokonywane przez nowo otwarte Centrum Serwisowe TTI pod Warszawą.

 

„Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.”

Centrum Serwisowe TTI zostało wyposażone również we własne laboratorium testowe. Celem producenta jest niezależne i efektywne realizowanie procedur naprawczych oraz gwarancyjnych, a także szybsze reagowanie na potrzeby swoich klientów. Oprócz gwarancji oryginalnych części zamiennych, Centrum Serwisowe TTI ma oznaczać skrócenie czasu naprawy (w którym użytkownik pozostaje bez narzędzia), możliwość skorzystania z narzędzi zastępczych oraz przeglądów okresowych, bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia produktów oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy narzędziami.

W ramach usługi E-Service uruchomionej dla użytkowników marki MILWAUKEE® producent umożliwia nam zgłoszenie urządzenia do naprawy w kilku prostych krokach oraz śledzenie procedury od momentu odbioru przez autoryzowanego kuriera do otrzymania naprawionego narzędzia pod wskazanym adresem.  Usługa jest w pełni darmowa dla napraw gwarancyjnych – dla napraw poza gwarancją producent oferuje wycenę, określenie progu cenowego oraz, dodatkowo, wygenerowanie faktury w wersji elektronicznej.

Jest to rewelacyjna informacja dla osób korzystających z narzędzi MILWAUKEE® – zarówno zgłaszanie urządzeń do naprawy, jak i sama procedura będą odbywać się znacznie szybciej, co dla nas oznacza oszczędność czasu i brak frustracji wynikającej z konieczności nadania przesyłki czy osobistego udania się do serwisu. Formularz zgłoszeniowy platformy E-Service jest bardzo prosty – przechodząc przez niego raz wiemy, że przyszłe zgłoszenia naprawy zajmą nam dosłownie 5 minut.

https://pl.milwaukeetool.eu/service/eservice/

www.milwaukeetool.pl

 

PS