„Zdziwienie, zaskoczenie to początek zrozumienia” – mówił José Ortega y Gasset. Po raz pierwszy w 25-letniej historii wydawnictwa prezentujemy nie jedną, a aż cztery (!) okładki czerwcowego „Buildera”! „Przez ostatnie 35 lat wiele się w Polsce zmieniło, ale jedno jest niezmienne. Mianowicie to, że jesteśmy liderem w swojej branży” – tak rok temu, również w czerwcowym „Builderze”, mówił Krzysztof Pruszyński. Od tamtego wywiadu wiele się zmieniło. Nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie! Na szczęście po ponad roku wychodzimy z pandemii, otwieramy się, wychodzimy z online-u… wracamy do życia! „Builder” ponownie zagości na targach, konferencjach, w punktach prasowych… wszędzie tam, gdzie utrudnił nam to COVID-19.
Branża budowlana wychodzi z pandemii obronną ręką. Co z tego, że jesteśmy najlepsi, skoro nikt o tym nie wie?… Świętujmy to, promujmy się, reklamujmy. Tak, jak nieograniczone są możliwości marki Pruszyński, podobnie „Buildera” ogranicza jedynie wyobraźnia – a że nie warto się ograniczać – jedna okładka nie musi być opcją niezmienną! Niech więc zdziwienie i zaskoczenie czerwcowymi okładkami będzie faktycznie początkiem zrozumienia – zrozumienia, że dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!
Zabieg marketingowy? Na pewno. Na pewno też coś dużo, dużo więcej!
DOMINIK SUWIŃSKI
WICEPREZES ZARZĄDU DYREKTOR MARKETINGU i SPRZEDAŻY
W tym numerze szczególnie polecamy wywiad ,,Sprostać zapotrzebowaniu”. Rozmowa z Krzysztofem Pruszyńskim, założycielem i Prezesem firmy Blachy Pruszyński. Z działu “ARCHITECTURE & DESIGN” polecamy artykuł OŚWIETLENIEW ARCHITEKTURZE ,,Lampa chce być czymś więcej”.