TTI CENTRAL & EASTERN EUROPE Z REKORDOWYM WYNIKIEM
Branża budowlana po okresie lockdownu odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży, przy czym jedna firma znacząco wybija się na tle innych. TTI Central & Eastern Europe (CEE), z markami MILWAUKEE®, AEG® oraz RYOBI®, rośnie znacznie szybciej niż cały rynek i zamyka kolejny kwartał, a tym samym pierwsze półrocze 2021 roku, z rekordowymi wynikami sprzedaży.
TTI Central & Eastern Europe umacnia swoją pozycję wśród producentów narzędzi bezprzewodowych dedykowanych zarówno profesjonalistom, jak i użytkownikom DIY. Rozwój firmy możemy zaobserwować także w obszarach aktywności marketingowych oraz procesów rekrutacyjnych. Marka sukcesywnie wdraża swoją strategię komunikacji wraz z intensywnymi działaniami promocyjnymi, a także dynamicznie rozbudowuje zespół w regionie CEE, tworząc w roku 2021 prawie 130 nowych wakatów. W pierwszym półroczu TTI Central & Eastern Europe oficjalnie otworzyło Centrum Serwisowe TTI, oraz uruchomiło nowoczesną platformę e-Service, tym samym zapewniając optymalną obsługę posprzedażową.
Nowe produkty MILWAUKEE®
System One-Key™, platforma narzędzi MX FUEL™, nowa gama laserów akumulatorowych i narzędzi ogrodowych produkty oświetleniowe oraz produkty z kategorii środków ochrony indywidualnej marki MILWAUKEE®, to tylko niektóre przykłady kompleksowego, innowacyjnego podejścia firmy do rozwoju i obsługi kolejnych obszarów rynku.
Premiera wspomnianego MX FUEL™ była ogromnym krokiem dla firmy, ale również dla rynku. System wyróżniony nagrodą TOP BUILDER w kategorii Innowacja powstał z myślą o zrewolucjonizowaniu segmentu lekkich maszyn budowlanych rozwiązaniem wolnym od emisji spalin, mieszanki paliwowo-olejowej, nadmiernego hałasu czy wibracji, a także konserwacji. Producent deklaruje plan rozszerzenia MX FUEL™ do ponad 100 elektronarzędzi w ciągu zaledwie kilku lat. Słyszymy także o równie ambitnych planach rozwoju kategorii środków ochrony indywidualnej marki MILWAUKEE® – w ciągu kolejnych 5 lat producent chce zdobyć przynajmniej dwucyfrowy udział w tym sektorze na rynku globalnym.
To dopiero początek
Wszystko wskazuje na to, że firma utrzyma tendencje wzrostowe. Na jak długo? Producent dostrzega ogromny potencjał w bardzo chłonnym rynku, a także na bieżąco, w równie rekordowym tempie, dostosowuje się do jego potrzeb.