Somfy wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Firma startuje z platformą Somfy Digital
Somfy od lat dostarcza do milionów domów rozwiązania, dzięki którym codzienne obowiązki i życie stają się bardziej komfortowe i łatwiejsze. Z myślą o potrzebach klientów, marka przygotowała nową stronę internetową, na której można znaleźć całe portfolio produktowe – zarówno to aktualnie dostępne w ofercie, jak i te artykuły, które zostały już wycofane. Strona jest już dostępna dla użytkowników końcowych oraz dla instalatorów.
Somfy Digital to nowa strona internetowa przygotowana dla obecnych i przyszłych klientów marki, którzy chcą się zapoznać z ofertą produktową. Zawarte na niej urządzenia zostały podzielone na dwie grupy, czyli produkty PRO, przeznaczone dla profesjonalistów oraz DIY, czyli do samodzielnego montażu.
We wszystkich działaniach Somfy, głównym celem, który nam przyświeca jest wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Stworzyliśmy kolejne narzędzie, którego ma pomagać i wspierać przy tworzeniu idealnego smart domu. Dodatkowo jest to także ułatwienie dla instalatorów oraz producentów, którzy dzięki szczegółowym informacjom na stronie mogą w jeszcze łatwiejszy sposób i na jeszcze wyższym poziomie świadczyć usługi wobec użytkowników końcowych. Z Somfy Digital szukanie produktów jest bardziej przejrzyste – mówi Maciej Gąszczak, product manager w Somfy Polska.
Oprócz szerokiej oferty produktów, na stronie znajdują się także szczegółowe opisy techniczne, instrukcje czy zdjęcia. Istnieje również możliwość automatycznego wygenerowania pliku ze wszystkimi informacjami produktowymi, znajdującymi się na stronie danego urządzenia. Sam dostęp do strony nie wymaga logowania. Klienci, którzy zdecydują się na rejestrację i założenie konta, zyskują jednak dodatkowo dostęp do cen katalogowych, kalkulatora marżowo-narzutowego i możliwość tworzenia kolekcji ze swoimi ulubionymi produktami.
Na nową stronę można dostać się z witryny www.somfybiznes.pl lub bezpośrednio https://somfydigital.com
Oprócz Somfy Digital profesjonaliści mogą korzystać z innych narzędzi ułatwiających codzienną pracę:
· Aplikacja Help me by Somfy – z instrukcjami instalacji i konfiguracji produktów,
· TaHoma suite – w jej skład wchodzą trzy uzupełniające się narzędzia:
· Centrala TaHoma switch – smart produkt, który pozwala sterować nawet do 200 różnymi urządzeniami domowymi, m.in. zautomatyzowanymi roletami, żaluzjami, markizami, pergolami, bramami wjazdowymi i garażowymi, oświetleniem i ogrzewaniem,
· TaHoma pro – dzięki aplikacji TaHoma pro na urządzenia mobilne w prosty sposób można uruchomić smart urządzenia u swoich klientów. Podłączenie, ustawienie napędów i dodawanie punktów sterujących – wszystko przy użyciu smartfona.
· Serv-e-Go – to narzędzie on-line firmy Somfy, które służy do zdalnej konserwacji smart urządzeń. Zapewnia wgląd do wszystkich instalacji, pomagając lepiej przygotować się do wizyt u klientów.