Home Biznes i Ludzie BUILDER SUPER TRANSFORMACJE
BUILDER SUPER TRANSFORMACJE
0

BUILDER SUPER TRANSFORMACJE

0
0

Jak digitalizacja, automatyzacja, sztuczna inteligencja, nowe technologie cyfrowe transformują sposób funkcjonowania działów HR, sprzedaży, PR, marketingu, badań i rozwoju, obsługi klienta? Jak kształtują relacje z klientami i obecność firmy na rynku? Po raz kolejny oddajemy głos laureatom Builder Super Power. Tutaj prezentujemy fragmenty wypowiedzi, zaś do lektury całości materiału, wyjątkowo wzbogaconego dwiema wypowiedziami osób spoza grona wyróżnionych, zapraszamy na builderpolska.pl.


MIKOŁAJ WOJCIECHOWSKI, Business Development and Marketing Director APA Wojciechowski Architekci

W 1969 roku załoga misji Apollo 11 wylądowała na Księżycu bez pomocy internetu. Po pół wieku świat funkcjonuje zupełnie inaczej. Bywają dni, w które z klientem zdzwaniam się przez Messengera, uwagi do umowy otrzymuję przez WhatsApp, a za pomocą Instagrama dociera do mnie – oprócz całkiem zabawnych memów – CV i portfolio architektki.


LIGIA SZULC, Pełnomocniczka Zarządu ds. Komunikacji Grupa Kapitałowa PEKABEX

Systemy oczywiście mogą analizować to, co mówi się o organizacji w sieci oraz wspierać szerokie zarządzanie informacją. Gdy jednak strategicznie określimy sobie zawężone grupy docelowe i wyznaczymy główne cele komunikacji, to zobaczymy, że są to tylko narzędzia towarzyszące, a osobista praca na poziomie międzyludzkim przynosi najważniejsze efekty.


SŁAWOMIR GAWLIK, Dyrektor Marketingu Grupa FAKRO

Wprowadzenie platformy zapewniającej wielokanałową komunikację Customer Service i nowoczesnego sklepu internetowego w pełni zintegrowanego z takimi systemami, jak: PIM – zarządzanie danymi produktowymi, z systemem zarządzającym procesami biznesowymi ERP czy logistycznymi WMS, TMS podnoszą znacząco poziom satysfakcji naszych klientów.


AGNIESZKA KAMIŃSKA, Dyrektor ds. Komunikacji VELUX Polska

Media cyfrowe dają firmom większą elastyczność oraz umożliwiają szybką reakcję wobec coraz dynamiczniej zmieniającego się otoczenia biznesowego, co jest dużą zaletą w przeciwieństwie do tradycyjnych gazet, gdzie czasami materiał opublikowany jest już nieaktualny. E-wydania lub publikacje online to również możliwość wkomponowania interaktywnych treści.


BEATA PAZDYK, Dyrektor Personalny VIESSMANN

Wyposażenie w najbardziej zaawansowany technicznie sprzęt oraz utworzenie green roomu pozwoliło nam realizować zdalne spotkania pracowników, wysokiej jakości streamingi, webinary, zdalne konferencje oraz premiery produktowe. Możliwość przeniesienia ważnych wydarzeń do świata internetu zagwarantowała łatwy i szybki dostęp do nich szerszemu gronu odbiorców.


MACIEJ STRYCHALSKI, Dyrektor Marketingu Klimas Wkręt-met

Według badań firmy Gartner do 2025 r. 80% interakcji w modelu sprzedaży B2B będzie realizowane w zdigitalizowany sposób. Klimas Wkręt-met już dziś jest przygotowany na zmiany. Uruchomienie platformy sprzedażowej www.eklimas.com to jedna z odpowiedzi na nowe wyzwania. Sprzedaż internetowa ma dziś kluczowe znaczenie w globalnej dystrybucji, a ta tendencja wzrasta.


MACIEJ PODSIADŁO, Dyrektor Handlowy PERI Polska

Namacalnym wdrożeniem najnowszych technologii w branży budowlanej jest oferowana przez PERI drukarka betonu 3D firmy COBOD. PERI zrealizowało już kilka budynków mieszkalnych na rynku europejskim i amerykańskim w technologii druku betonem 3D. W nieodległym czasie te możliwości zostaną zaprezentowane także potencjalnym klientom na polskim rynku budowlanym.


ŁUKASZ GLAPA, Dyrektor Marketingu CEE ROCKWOOL Polska

Realizowanie zakupów dystrybucyjnych czy pozyskiwanie klienta indywidualnego bez wykorzystania narzędzi digital byłoby dziś nieefektywne, a rzekłbym – nawet niemożliwe. Idąc szerzej – czy ktoś z nas wyobraża sobie dziś projektowanie budynków bez ich użycia? Zapewne nie, czego potwierdzeniem jest coraz częstsze wykorzystywanie technologii BIM.


BARTOSZ PILCH, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG

Integrujemy działania marketingowe w ramach naszego programu lojalnościowego SIGup w oparciu o system e-commerce. Dzięki strategii omnikanałowej zacieśniamy relacje z klientami i dokładnie widzimy, że klienci kontaktujący się z nami poprzez różne kanały są znacznie bardziej lojalni.

open