KROPLA DRĄŻY SKAŁĘ…
Kiedy rok temu, na finiszu IX edycji kampanii, zapraszałem do udziału w jubileuszowej, X edycji, nie myślałem, że… rok zleci tak szybko! Ba, kiedy w 2008 roku ruszała kampania, nie myślałem, że tak prędko minie 10 lat! A stało się – rusza X już edycja kampanii LATO JAKOŚCI!
„Buildera” wydajemy od 20 lat (też szybko zleciało!). Od 10 z kolei prowadzimy jedyną w swoim rodzaju kampanię promocyjną, podnoszącą niezmiernie istotny problem jakości w branży, adresowaną do wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego.
Jubileusz skłania do refleksji. Od samego początku wiedziałem, nie raz to podkreślałem, że walka o jakość to nie będzie proces łatwy, szybki i przyjemny… Oczywiście, cieszy fakt, że kampania z roku na rok zatacza coraz szersze kręgi, że wpisała się na stałe w nasz harmonogram i trafiła na podatny grunt, że przez te 10 lat ponad 150 firm wzięło w niej udział, ale… czy to powód, żeby odtrąbić sukces? Zdecydowanie nie! Jakość i budownictwo, budownictwo i jakość… kropla drąży skałę. Te lata nie poszły na marne, ale przed nami nadal wiele do zrobienia! Zasadniej więc będzie skupić się właśnie na tym, niż rozpamiętywać przeszłość. Nie chodzi o bicie rekordów, ale o to, żeby jakość stała się czymś naturalnym i oczywistym. Jak nie raz podkreślaliśmy – nie stać nas na „bylejakość”!
Jubileusz skłania też do podsumowań. Dlaczego warto inwestować w jakość, i czy z perspektywy szefów firm jest to opłacalna inwestycja? Odpowiedzi na te pytania dostarcza Debata Liderów Kampanii. Zaprosiliśmy do niej najbardziej aktywnych uczestników kampanii na przestrzeni lat. Jakie inwestycje na rzecz poprawy jakości oferty poczyniły firmy w ciągu ostatniego 10-lecia, i jakie produkty, usługi, realizacje dobitnie świadczą o tym, że to oferta najwyższej jakości? Odpowiedzi na te pytania udzielają z kolei uczestnicy tegorocznej edycji w Forum 10-lecia i Wizytówek 10-lecia Jakości.
Gratuluję wszystkim, którzy grali, grają i wierzę, że dalej będą grać z nami na rzecz jakości w tegorocznej, wcześniejszych i każdej kolejnej edycji kampanii! Tych, którzy chcą do nas dołączyć – zapraszam do sierpniowego „Buildera”.
Jakość pamięta się dłużej niż cenę. Nie warto na niej oszczędzać! Niech kropla drąży skałę…
Dominik Suwiński
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży