CEMEX GO – JUŻ DOSTĘPNY W POLSCE!
CEMEX Go jest pierwszą w pełni zintegrowaną platformą cyfrową dedykowaną Klientom. Pozwala użytkownikom na zwiększanie ich wydajności, podejmowanie lepszych i szybszych decyzji biznesowych oraz zwiększenie kontroli nad swoją firmą. Od teraz platforma CEMEX Go dostępna jest również w Polsce. To krok CEMEX w kierunku wprowadzenia ery biznesu cyfrowego do branży materiałów budowlanych.
CEMEX Go jako rozwiązanie dostępne na wielu urządzeniach zapewnia bezproblemową obsługę podczas: składania zamówień, śledzenia dostaw na żywo oraz zarządzania fakturami i płatnościami za zamówione produkty CEMEX, w tym cement workowany i luzem, beton towarowy, kruszywa i pozostałe materiały. CEMEX Go dostarcza w czasie rzeczywistym szczegółowych informacji, których Klienci potrzebują, aby móc pracować efektywniej.
Marcin Kassjaniuk, Customer Experience Director, powiedział: „Dzisiejsze wydarzenie jest kulminacją pierwszego kroku tej strategicznej inicjatywy i ciężkiej pracy wielu osób w całej naszej organizacji. Jest to również świadectwo naszego zorientowania na Klienta i nieustannej koncentracji na innowacjach. CEMEX Go zapewnia naszym Klientom jeszcze lepszą obsługę niż dotychczas. To jedyna tego rodzaju platforma obecnie oferowana w naszej branży.”
Marcin Kassjaniuk kontynuował: „CEMEX Go przybliża nas do naszych Klientów dzięki temu, że stajemy się szybsi, bardziej transparentni i wydajni, pozwala też stwarzać nowe możliwości wzrostu zarówno dla naszych Klientów jak i dla nas. CEMEX Go przyczynia się do odnoszenia sukcesów przez naszych Klientów na dzisiejszym szybkim i dynamicznym rynku.”
CEMEX Go to w pełni cyfrowy zestaw usług, które pomogą Klientom uzyskać więcej w krótszym czasie, poprzez uproszczenie i usprawnienie ich interakcji z CEMEX Polska. Zmniejszając obciążenie Klientów sprawami administracyjnymi, przez co zapewniają im więcej czasu na bardziej strategiczne działania biznesowe. Korzystając z platformy, Klienci będą mogli pracować w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą wielu urządzeń z dostępem do internetu.
Dzięki CEMEX Go Klienci zyskają możliwość przeglądania historii swoich transakcji, śledzenia dostaw w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywania natychmiastowego powiadomienia o statusie zamówienia, dokonywania korekt w swoich zamówieniach oraz posiadania pełnego i przejrzystego wglądu do wszystkich potrzebnych informacji. Dzięki CEMEX Go Klienci będą mogli zrobić w ciągu kilku minut to, co wcześniej zajmowało im kilka godzin.
Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.
CEMEX to firma globalna z branży budowlanej, która dostarcza wysokiej jakości produkty oraz usługi Klientom i społecznościom w ponad 50 krajach na całym świecie. CEMEX może się pochwalić bogatą historią zwiększania dobra tych, którym służy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane, ciągłe doskonalenie oraz wysiłki mające na celu promowanie zrównoważonej przyszłości. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.cemex.pl