Home News PORTA DBA O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW – PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
PORTA DBA O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW – PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
0

PORTA DBA O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW – PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH

0
0

Przewidywalność, pewność, bezpieczeństwo to wartości, które w dzisiejszych czasach nabierają wyjątkowo ważnego znaczenia, a w biznesie są jego filarem i gwarancją sukcesu. PORTA DRZWI jako pierwsza firma w branży wdraża Program Ochrony Kupujących.

PORTA DRZWI jako pierwsza w branży stolarki w dniu 28.04.2020 r. uruchomiła PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH PORTA. To wyjątkowe rozwiązanie daje klientom pełne bezpieczeństwo ich zakupów. Firma PORTA gwarantuje wsparcie wszystkim klientom, którzy zamówili drzwi w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży i ich nie otrzymali, ponieważ sprzedawca nie mógł kontynuować realizacji zamówienia. Program działa we współpracy z partnerami biznesowymi z sieci sprzedaży Porta. Za obsługę programu odpowiada Zespół Rzecznika Klienta PORTA DRZWI.

Program funkcjonuje z uwzględnieniem indywidualnego podejścia do klienta i każdej sprawy. Proces obsługi w ramach programu oparty jest, jak zawsze, na partnerstwie i dialogu. Najważniejsze jest dla nas to, żeby być blisko klienta i szybko reagować na jego problemy.

open