VII edycja Kongresu Stolarki Polskiej – największego wydarzenia w polskiej branży stolarki budowlanej – zbliża się wielkimi krokami. Uczestnicy spotkają się w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance już 19 maja 2016 roku. Program merytoryczny Kongresu obfituje w ciekawe zagadnienia związane z funkcjonowaniem zarówno tego sektora polskiej gospodarki, jak i samych przedsiębiorstw. Nie zabraknie również okazji do świętowania – podczas wieczornej Gali odbędą się obchody jubileuszu 20-lecia istnienia w Polsce organizacji branży stolarki budowlanej.
Patronat medialny nad Kongresem objął miesięczni Builder.
Kluczowym elementem Kongresu Stolarki Polskiej jest zawsze jego program merytoryczny. W tym roku został on podzielony na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich zatytułowany jest: „Perspektywy rozwoju branży stolarki budowlanej w Europie w kontekście roku 2021. Czy Polska i polscy producenci są świadomi zmian i czy są na nie przygotowani?”. Wyzwania związane z wymogami odnośnie energooszczędności budownictwa, w tym także wyrobów stolarki budowlanej, są zagadnieniem istotnym z punktu widzenia całej branży, dlatego blok zapowiada się bardzo interesująco. Dyskusję poprzedzi przygotowana przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku prezentacja przedstawiająca scenariusze foresightowe rozwoju budownictwa.
Drugi blok tematyczny, zatytułowany: „Jak skutecznie kreować Markę, aby sprzedawać więcej i drożej?” poświęcony będzie m.in. zagadnieniom związanym z marketingiem w punkcie dystrybucji, wykorzystaniu Internetu w komunikacji z konsumentem, użyciu go jako mobilnego punktu sprzedaży i promocji produktów, a także kwestiom związanym z tożsamością marki. – Program merytoryczny Kongresu wypracowujemy zawsze w porozumieniu z przedstawicielami branży. Chcemy, aby jak najlepiej odpowiadał on ich potrzebom – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD, organizatora Kongresu Stolarki Polskiej – Ufam, że tematyka tegorocznej odsłony wydarzenia, poświęcona zagadnieniom, którymi branża żyje na co dzień jest interesująca zarówno z punktu widzenia mniejszych, jak i dużych firm działających w sektorze stolarki budowlanej – dodaje Paweł Wróblewski. Moderatorem części merytorycznej VII Kongresu Stolarki Polskiej będzie znany dziennikarz i publicysta Marek Zając.
Po zakończeniu obrad prowadzonych w ramach dwóch bloków tematycznych nastąpi podsumowanie i ogłoszenie rezolucji kongresowych, które staną się wytycznymi dla dalszych działań Związku POiD i wyznaczą kierunki rozwoju branży. Ważny punkt VII Kongresu Stolarki Polskiej stanowi wieczorna, Jubileuszowa Gala, podczas której świętowane będą obchody jubileuszu 20-lecia istnienia w Polsce organizacji branży stolarki budowlanej. Gospodarzem wieczoru będzie Roman Czejarek, popularny dziennikarz, pracownik Polskiego Radia. Na Gali tradycyjnie już zostaną wręczone także Orły Polskiej Stolarki, certyfikaty Związku POiD oraz inne wyróżnienia dla osób i firm szczególnie zaangażowanych w rozwój branży.
VII Kongres Stolarki Polskiej zyskał wparcie uznanych instytucji. Patronat Honorowy nad wydarzeniem sprawuje Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, zaś Patronami Merytorycznymi są: Akademia Leona Koźmińskiego, ASM Centrum Badań i Analiz Rynku, Instytut Techniki Budowlanej, Krajowa Izba Gospodarcza, Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej, Polski Związek Firm Deweloperskich i Stowarzyszenie Nowoczesne Budynki. Kongres, w charakterze Patronów Medialnych, wsparły również liczne redakcje mediów drukowanych i internetowych związanych z budownictwem, biznesem oraz marketingiem.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w VII Kongresie Stolarki Polskiej, który odbędzie się 19 maja 2016 roku w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://kongres-stolarki.pl/rejestracja.php
Do zobaczenia w Jachrance!