Home Firmy SOMFY ZDIGITALIZOWAŁO STOISKA NA TARGACH BUDMA
SOMFY ZDIGITALIZOWAŁO STOISKA NA TARGACH BUDMA
0

SOMFY ZDIGITALIZOWAŁO STOISKA NA TARGACH BUDMA

0
0

W ramach projektu MONTERIADA firma Somfy zaprezentowała serię najnowszej generacji napędów do rolet zewnętrznych RS100 io i zasady profesjonalnego montażu.

Rozwiązania marki można było również zobaczyć na wielu innych stoiskach wiodących producentów stolarki otworowej, gdzie automatyka i inteligentne sterowania Somfy wprowadzają rolety, żaluzje, bramy, a w konsekwencji domy jako całość w nurt  Internetu Rzeczy (IoT).

Rozwój nowoczesnych technologii i możliwość ich wykorzystania w sektorze budownictwa to dominujący trend na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA, trwających w Poznaniu.

Smart technologie podnoszą standardy komfortu i bezpieczeństwa, pozwalają w pełni kontrolować i chronić nasz dobytek – to absolutny must have nowoczesnych domów i mieszkań. To, co możemy zauważyć podczas targów BUDMA to przede wszystkim to, że automatyka domowa i rozwiązania inteligentne Somfy dają impuls do rozwoju oferty z zakresu  stolarki otworowej, łącząc ze sobą jednym systemem różne urządzenia, a w konsekwencji przekładając je na nasz komfort i bezpieczeństwo” – podsumowuje Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

Zwiedzający mogli przekonać się, jak wykorzystując smart technologie w prosty sposób mogą dopasować dom do swoich potrzeb i upodobań.  Rozwiązania Somfy pozwalają zarządzać, oprogramować, sterować i kontrolować dom z jednego urządzenia, np. smartfonu czy tabletu z dowolnego miejsca na świecie o każdej porze dnia.  Zalety możliwości automatyki domowej zaprezentowane zostały na stoiskach firm partnerskich Somfy, m.in.: Automatiq, Wiśniowski, Fart Produkt, Krispol, Mol, Bertrand, Eko-Okna czy Vemar.

Nowy napęd – jeszcze więcej możliwości

Jedną z najnowszych propozycji Somfy, którą można było zobaczyć na Budmie, jest seria najnowszej generacji napędów rurowych S&So RS 100 io do rolet zewnętrznych. Łączy ona w sobie wszystkie zalety dotychczasowych napędów Somfy. Oznacza to więcej korzyści już na etapie produkcji i instalacji, kompleksową obsługę techniczną i serwis oraz większy komfort dla mieszkańców, gdyż działa znacznie ciszej niż wcześniejsze modele. Napęd S&SO RS100 działa w technologii io-homecontrol, która zapewnia dwukierunkową komunikację pomiędzy urządzeniami i gwarantuje użytkownikowi otrzymanie komunikatu na swojego smartfona o pozycji, w jakiej znajduje się roleta i o tym czy nie napotkała na swojej drodze przeszkody. Ponadto S&SO RS100 io jest w pełni kompatybilny z centralą inteligentnego domu Somfy, TaHoma Premium. Dzięki temu można połączyć go z dodatkowymi czujnikami, np. ruchu czy otwarcia i tworzyć scenariusze, które sprawią, że wykonywanie rutynowych czynności stanie się łatwe, a dom lepiej zabezpieczony. W razie niebezpieczeństwa rolety zamkną się automatycznie, a użytkownicy otrzymają wiadomość e-mail lub powiadomienie w trybie push na swoim smartfonie.

Napęd rurowy S&So RS 100 io i wiele innych rozwiązań Somfy już w maju będzie można zobaczyć w pierwszym w Polsce Centrum Hapy Home Somfy w Warszawie. Szczegóły niebawem.


SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do bram, rolet i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.

Firma powstała w 1960 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.

W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

open