System tarasowy Twinson został uhonorowany w ogólnopolskim plebiscycie. Firma Deceuninck otrzymała tytuł Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 w kategorii jakość i innowacyjność branży budowlanej.
Ukłon w stronę najlepszych
XVII edycja znanego w polskiej gospodarce plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta, ma na celu dostrzeżenie, uhonorowanie i nagłośnienie na skalę krajową właścicieli najpopularniejszych marek produktów oraz usług według respondentów.
Oferta systemu tarasowego Twinson została wyróżniona w tegorocznym ogólnopolskim plebiscycie głosami konsumentów, zdobywając dla Deceuninck elitarny tytuł Laur Klienta Odkrycie Roku 2021 w kategorii jakość i innowacyjność branży budowlanej.
Tarasy Twinson – czyste piękno
Opatentowany materiał kompozytowy, z którego powstają deski tarasowe Twinson to połączenie zalet drewna i PVC. Cechuje się między innymi wieloletnią trwałością, odpornością na warunki atmosferyczne i użytkowanie.
Lite deski Character Massive i Majestic Massive Pro (z powłoką polimerową) posiadają pełną odporność na korozję mikrobiologiczną oraz nie wymagają dodatkowych zabiegów pielęgnacyjnych takich jak olejowanie czy lakierowanie. Dzięki antypoślizgowej (R12/Klasa C), ryflowanej powierzchni zapewniają bezpieczeństwo użytkowania. Materiał jest w pełni ognioodporny i wyróżnia się najwyższą klasą reakcji na ogień Bfl s1 (s1) oraz klasą nierozprzestrzeniania ognia BROOF (t1). Systemy tarasowe Twinson posiadają 25 lat gwarancji na biodegradację, 10 lat gwarancji na wady produkcyjne oraz 10 lat gwarancji na plamy i utratę koloru w deskach Majestic Massive Pro.
Godło promocyjne w Polsce
Certyfikat Odkrycie Roku stworzony został z myślą o nowych i innowacyjnych markach produktów oraz usługach. O nominacji decyduje duże zainteresowanie konsumentów nowościami rynkowymi lub coraz popularniejszymi rozwiązaniami. Przyznanie certyfikatu zatwierdza Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia innowacyjny charakter danej marki, perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jej popularności.
Godła Laur Konsumenta/Laur Klienta stały się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku. Przyznawany certyfikat jest symbolem tego, jak konsumenci postrzegają je w kontekście jakości, innowacyjności oraz emocjonalnego przywiązania do marki.