Somfy, lider w zakresie automatyki domowej, wprowadza innowacyjny pakiet rozwiązań TaHoma suite zaprojektowany z myślą o profesjonalnych instalatorach. Zestaw trzech, wzajemnie uzupełniających się narzędzi umożliwia prostą i sprawną instalację, intuicyjną konfigurację i zdalne naprawy urządzeń smart home Somfy. Nowoczesny system zarządzania przekłada się na zwiększoną wydajność pracy, niższe koszty serwisowania oraz wzrost poziomu zadowolenia klientów.
Zainteresowanie urządzeniami smart home stale rośnie – zwłaszcza, gdy coraz więcej czasu spędzamy w domach. Klienci poszukują rozwiązań, które zwiększą komfort i pomogą wykonywać codzienne, rutynowe czynności. Wychodząc naprzeciw potrzebom instalatorów, firma Somfy przedstawia pakiet TaHoma suite. Sercem nowego zestawu rozwiązań jest centrala sterująca TaHoma switch. W pakiecie z TaHoma Pro, czyli intuicyjną aplikacją mobilną do zarządzania instalacjami, oraz narzędziem do zdalnego serwisowania Serv-e-Go instalator zyskuje możliwość łatwego i wygodnego przeprowadzenia instalacji i wspierania klientów w codziennym zarządzaniu domem.
Zarządzanie domem z perspektywy klienta
TaHoma switch łączy rozwiązania smart, na przykład zautomatyzowane osłony przeciwsłoneczne, bramy wjazdowe i garażowe, oświetlenie czy ogrzewanie w jeden inteligentny system, który ułatwi życie użytkownika, wyręczając go w codziennych obowiązkach. Centrala daje możliwość programowania własnych scenariuszy z wykorzystaniem wybranych urządzeń, by dostosować ich działanie do trybu życia i potrzeb domowników. Dzięki połączeniu z Wi-Fi centralę możemy umieścić w dowolnym miejscu w domu czy mieszkaniu.
Centrala pozwala sterować domowymi smart urządzeniami pojedynczo lub grupowo na trzy różne sposoby. Pierwszym z nich jest wykorzystanie przycisków umieszczonych na centrali, które uruchomią wybrany, wcześniej utworzony scenariusz. Wraz z centralą powstała także intuicyjna w obsłudze aplikacja TaHoma. Dzięki niej klienci mogą łatwo zaprogramować dogodny scenariusz oraz zarządzać domem z dowolnego miejsca za pomocą smartfonu.
Produkt jest kompatybilny z asystentami głosowymi Amazon Alexa i Google Assistant, jak również z Apple HomeKit w zakresie osłon zewnętrznych działających w technologii io-homecontrol®.
Zarządzanie instalacjami i serwisowanie on-line
Kolejnym elementem pakietu suite jest TaHoma pro, czyli mobilna aplikacja dla instalatora, pozwalająca na łatwe uruchamianie smart urządzeń sterowanych przez internet oraz obsługę posprzedażową. Umożliwia zarządzanie instalacjami u klientów z poziomu aplikacji w smartfonie, co przekłada się na oszczędność czasu i możliwość wykonywania większej liczby projektów.
Trzecią w pakiecie TaHoma suite zaproponowaną przez Somfy usługą jest Serv-e-Go, która służy do zdalnego serwisowania. Zapewnia stały dostęp do listy zainstalowanych smart urządzeń i aktualnego statusu rozwiązań w technologii io-homecontrol®. Instalator może za zgodą użytkownika sprawdzić, czy system działa prawidłowo czy też wystąpiły utrudnienia w pracy urządzeń. Dzięki powiadomieniom może szybko zdiagnozować przyczyny oraz zdalnie zmienić ustawienia. Jeśli konieczna będzie naprawa u klienta – narzędzie umożliwia lepsze przygotowanie i skrócenie czasu wizyty. Klienci na pewno docenią szybkość reakcji i proaktywną postawę profesjonalnego instalatora.