Super moc tkwi w zespole
Podstawą sukcesu każdej firmy są jej pracownicy – Deceuninck, obok najwyższej jakości produktów, stawia na silny i zgrany zespół. Doceniła to Kapituła nagrody „Builder Super Power”, wyróżniając tytułem Grzegorza Federowicza, Dyrektora Sprzedaży na Europę Środkową oraz Monikę Hybzę, Marketing Managera Deceuninck Poland.
Nagroda zainicjowana w ubiegłym roku ma wyróżniać ludzi odpowiedzialnych za planowanie, realizację i koordynację różnych procesów w firmach z szeroko rozumianej branży budowlanej. Marketing, PR, HR, handel i sprzedaż, a także inne dziedziny – w różnych obszarach można rozwijać i wspierać swoje przedsiębiorstwo. Poczynając od najbardziej kluczowych, po wszelkie procesy pomocnicze – jeśli są dobrze zorganizowane i poprowadzone, przyczyniają się do sukcesów firmy na rynku. Oczywiście te procesy wymagają doświadczonych i godnych zaufania liderów, którzy swoją wiedzą, umiejętnościami i nierzadko również dzięki dobrej intuicji, potrafią sprostać różnym wyzwaniom, by poprowadzić swój zespół na szczyt.
W uznaniu dorobku zawodowego oraz wkładu w budowanie pozycji rynkowej Deceuninck w swoich obszarach, nagrodzona tytułem Builder Super Power została dwójka wieloletnich pracowników polskiego oddziału firmy. Monika Hybza oraz Grzegorz Federowicz odebrali certyfikaty na uroczystej gali, która odbyła się 6 października w Warszawie.
– Jako globalna firma mamy jasno sprecyzowane ambicje, by być niezawodnym partnerem dla naszych klientów i oferować konsumentom trwałe, wysokiej jakości i powstające w zrównoważony sposób produkty. W realizacji tego planu pomaga nam stabilna i przyjazna atmosfera w zespole oraz wiarygodność w relacjach z partnerami handlowymi. Cieszymy się, że nasz wysiłek został dostrzeżony i uhonorowany – komentuje Grzegorz Federowicz, Dyrektor Sprzedaży na Europę Środkową w Deceuninck Poland.
– To przyjemność znaleźć się w gronie wyróżnionych, ale także wyzwanie, by nie spoczywać na laurach. Czujemy odpowiedzialność i szacunek wobec otoczenia, w którym funkcjonujemy jako firma, ale też jako jednostki. Takie wyróżnienia, nawet odbierane imiennie, są wypadkową pracy całych zespołów – nikt z nas nie realizuje projektów samodzielnie czy w próżni. Działamy wyłącznie jako zespół. I z myślą o bardziej zrównoważonej przyszłości, zgodnie z naszym motto – Building a sustainable home – będziemy nieustannie rozwijać nasze produkty, by zapewniać komfort płynący z użytkowania energooszczędnych rozwiązań – dodaje Monika Hybza, Marketing Manager w Deceuninck Poland.
Monika Hybza zarządza marketingiem w Deceuninck Poland już od 5 lat – jako Marketing Manager najpierw na region Polski, Ukrainy i Krajów Bałtyckich, a od początku 2021 roku również dla regionu Czechy, Słowacja i Węgry, obejmując zasięgiem swojego działania większość obszaru Europy Centralnej i Wschodniej, natomiast Grzegorz Federowicz dołączył do firmy w 2018 roku. Jako Dyrektor Sprzedaży Deceuninck Poland z sukcesem kierował sprzedażą w Regionie Polska, Kraje Bałtyckie, Białoruś i Ukraina, a od tego roku odpowiada za prowadzenie i konsolidację wszystkich regionalnych inicjatyw sprzedażowych z całej Europy Środkowej.