Home News Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych
Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych
0

Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych

0
0

Zapraszamy Państwa do pierwszego ogólnopolskiego badania na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Badanie nosi tytuł “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” i jego celem jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także aby nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.

W ramach podziękowania za udział w ankiecie, otrzymają Państwo raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza podacie Państwo adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.

Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu.

Link do ankiety: https://bimally.pl/trendy-marketingowe-wsrod-producentow-materialow-budowlanych/

Autorzy badania:

  • BIM ALLY Sp. z o.o.
  • Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej

Partnerzy badania:

  • Polski Klaster Budowlany,
  • Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,
  • Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,
  • Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie,
  • Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,
  • Stowarzyszenie Producentów Betonów

Partnerzy medialni:

  • Builder
  • Rynek Instalacyjny
  • Izolacje.com.pl
open