1. Home
  2. Architecture Design
  3. MONACHIUM ZDOBYTE! WIŚNIOWSKI NA TARGACH BAU
MONACHIUM ZDOBYTE! WIŚNIOWSKI NA TARGACH BAU

MONACHIUM ZDOBYTE! WIŚNIOWSKI NA TARGACH BAU

0

Targi BAU połączyły w tym roku 190 tys. odwiedzających i 2260 wystawców z 49 krajów. To jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń sektora budowlanego. Międzynarodowe gremium doceniło innowacyjność marki WIŚNIOWSKI, polskiego lidera rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

MARCIN BUREK , Dyrektor Sprzedaży Eksportowej na Niemcy i Austrię w firmie WIŚNIOWSKI

W dobie wyzwań związanych z trudną sytuacją gospodarczą kluczowe znaczenie dla branży stolarki ma popyt zagraniczny. Strategicznym partnerem są dla nas zachodni sąsiedzi. Stałą ekspozycję produktów WIŚNIOWSKI niemieccy klienci mogą obejrzeć w Hagen, gdzie nasz zespół na co dzień służy bezpośrednim wsparciem. W ramach strategii skoncentrowanej na zwiększenie sprzedaży eksportowej rozwijamy ten obszar także na innych rynkach zagranicznych. Jesteśmy dzisiaj obecni w 30 krajach świata. Poza granicami Polski funkcjonuje 1000 punktów sprzedaży naszych produktów. Targi BAU 2023 pozwoliły na pozyskanie partnerów do współpracy w nowych lokalizacjach.

MARCIN STRZELEC, Dyrektor Zarządzający Grupą Produktową Bramy Garażowe i Przemysłowe
w firmie WIŚNIOWSKI

Podczas BAU 2023 zaprezentowaliśmy naszą ofertę produktów energooszczędnych oraz wdrożony w ostatnim czasie system etykiet energetycznych dla bram garażowych. Sektor budowlany odpowiada za ponad 40 proc. emisji CO2 i gazów cieplarnianych w Europie. Fundamentalny wpływ na efektywność energetyczną budynków mają bramy, okna i drzwi o niskim współczynniku przenikania ciepła. Etykiety energetyczne jasno określają i wskazują główne parametry, które mają wpływ na charakterystykę energetyczną bramy. Nie tylko ułatwiają naszym klientom określenie klasy energetycznej całego budynku – co dzisiaj jest już obligatoryjne – ale również obliczenie wymiernych oszczędności zużycia energii, a co za tym idzie – oszczędności na rachunkach za ogrzewanie czy klimatyzację.

AGNIESZKA MAZUR, Dyrektor Zarządzająca Marketingiem Globalnym w firmie WIŚNIOWSKI

Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją i bogatą historią, ale nie ustajemy w rozwoju. Świadczy o tym rozbudowane portfolio, które zaprezentowaliśmy podczas tegorocznych targów BAU. Na 527 metrach kwadratowych odwiedzający mogli sprawdzić funkcjonowanie ponad 40 produktów WIŚNIOWSKI. Popularnością cieszyły się innowacyjne rozwiązania, takie jak nagrodzona tytułem Archiproducts Design Awards 2022 brama elewacyjna czy produkty w wersji smart, sterowane z poziomu aplikacji mobilnej. W dzisiejszej, szybko zmieniającej się rzeczywistości chcemy być marką godną zaufania, dzięki której klienci nie muszą iść na kompromis, wybierając między designem i funkcjonalnością. Największe, międzynarodowe targi innowacji i premier budowlanych stały się doskonałą okazją do dzielenia się tą wizją nie tylko z klientem europejskim, ale także konsumentami o zupełnie innej kulturze handlowej, czego przykładem była spora reprezentacja klientów z Chin czy USA.

GRZEGORZ MRUK, Dyrektor Zarządzający Grupą Produktową Ogrodzenia w firmie WIŚNIOWSKI

W ciągu ostatnich kilku lat światowy rynek branży ogrodzeniowej przeszedł znaczące zmiany. Rozwinięta infrastruktura oraz rosnące wymagania dotyczące bezpieczeństwa przyczyniły się do wzrostu popytu na ogrodzenia w Europie. Obecnie, zgodnie z prognozami, rosnące obawy dotyczące bezpieczeństwa i ochrony stymulują zapotrzebowanie na ogrodzenia stalowe w miejscach publicznych, nieruchomościach rządowych oraz w budynkach komercyjnych. Obecność naszej firmy na targach BAU była nieprzypadkowa. Zaprezentowaliśmy szereg systemów ogrodzeniowych, które spełniają te wymagania. Wyróżnia je niezawodna automatyka, odporność na warunki atmosferyczne oraz pełna certyfikacja niezależnych jednostek badawczych, czyli bezpieczeństwo we wszystkich wymiarach.

DARIUSZ SAFERNA, Dyrektor Zarządzający Grupą Produktową Stolarka Stalowa, Aluminiowa i PVC w firmie WIŚNIOWSKI

Oferta WIŚNIOWSKI wzbogaciła się o nowe rozwiązania także w dynamicznie rozwijanym segmencie stolarki. Swoją premierę na targach BAU miała pierwsza w historii pergola aluminiowa WISNIOWSKI – w modnej czerni, ze szklaną zabudową na systemie Slide Glass. Zadebiutował również nowy wzór drzwi CREO w wersji smart z ultraodporną powłoką ceramiczną. Uwagę odwiedzających angażowały drzwi tarasowe HST SkyMotion z PVC w kolorze Woodec Turner Oak Toffee, które do złudzenia przypominały naturalne drewno. Na ekspozycji marki WIŚNIOWSKI nie mogło zabraknąć stalowych płaszczowych drzwi ECO z innowacyjnym zgrzewem ościeżnicy, nad którym intensywnie pracował w ostatnim czasie nasz zespół projektowy AWTech. Za nami 5 niezapomnianych dni. Targi BAU 2023 przechodzą do historii. Monachium zdobyte!