POW(D)ER IGP ON TOUR – Mobilny sposób na sukces

Szymon Kurek
Osiąganie sukcesu w biznesie jest jednocześnie nieustannym byciem w drodze po sukces. Wymowny tego przykład stanowi ciężarówka z napisem PO(W)DER IGP ON TOUR, która po raz drugi przemierzyła Polskę, tym razem w ramach znacznie szerzej, niż przed rokiem, zakrojonej trasy. Podczas wydarzenia o wysoką jakość przekazu treści dotyczących farb proszkowych zadbali specjaliści w tym zakresie – menadżerowie i doradcy techniczni z teamu firmy IGP Pulvertechnik Polska.

BUY TO LET

PUBLIKACJA BUILDER SUPER POWER 2022

Szymon Kurek
Publikacja Builder Super Power 2022 prezentuje 38 Laureatów II edycji wyróżnienia „Builder Super Power”. Nagrodzeni menedżerowie i zespoły reprezentują firmy dystrybucyjne, generalnego wykonawstwa, produkcyjne, architektoniczne i deweloperskie. Zwycięzcy są odpowiedzialni za marketing, handel i sprzedaż, PR i komunikację, HR, obsługę klienta, badania i rozwój, doradztwo techniczne, logistykę, projektowanie, proces budowlany i automatykę.

Nowa generacja podgrzewanych kurtek MILWAUKEE

Ruszają badania skierowane do projektantów instalacji sanitarnych

Szymon Kurek
Firma SMAY rozpoczyna ogólnopolskie badania branży sanitarnej. Celem prowadzonych badań jest poznanie realiów pracy projektanta oraz wzmocnienie pozycji tego zawodu w branży budowlanej. Patronat nad akcją objęli: Polskie Zrzeszenie Inżynierów i Techników Sanitarnych, Builder, BuildVent oraz Rynek Instalacyjny.

BLISKA WOLA TOWER Z UŻYCIEM SCHÖCK ISOKORB® T TYPU K ORAZ TRZPIEŃ DORN LD

BUDMA 2023 – AKCELERATOR BRANŻY

Szymon Kurek
„Kto chce sprzedawać, musi mieć klientów, a w chwili, kiedy ich liczba mocno spadła na rodzimym rynku, należy eksplorować słabiej dotąd rozpoznane czy wręcz wcześniej w ogóle nieobsługiwane. Gdzie zatem szukać nowych klientów?”. Komentarz MARTY SZYDŁOWSKIEJ, Dyrektor Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA.

4 SPOSOBY NA SPRYTNE ROZWIĄZANIA GEOTECHNICZNE DLA PRZEMYSŁU

Aluron startuje z prośrodowiskową kampanią o nazwie „Działaj EKO-logicznie!”

Szymon Kurek
Polskie przedsiębiorstwa mają coraz większą świadomość, jak ważne są działania na rzecz zmniejszenia ich potencjalnego negatywnego wpływu na środowisko. W tym celu wdrażają unijne dyrektywy oraz dążą do zmniejszenia swojego śladu węglowego np. poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych. Z tego powodu Aluron Sp. z o.o. z początkiem listopada rozpocznie prośrodowiskową kampanię „Działaj EKO-logicznie!”

„Otwieramy szkoły” dla Ukrainy